اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ درآمد پزشکان متخصص ایران ۷ برابر آمریکا/ آخرین خبرها از ژنو/ رصد تجهیزاتی آمریکا و اسرائیل در دریا/ سوال مجلس از وزیر اطلاعات/ ایران رکورددار استفاده از وایبر در جهان/ لیوان‌های یک‌بار مصرف سرطان‌زا تجمع هسته‌ای دانشجویان،‌ بررسی وضعیت سربازی 118 ورزشکار، اثبات سرطان‌زا بودن لیوان‌های یک‌بار مصرف، عدم اجازه خروج بدون ویزادر ایام اربعین و پاداش میلیونی برای استقلالی‌ها در صورت برد دربی از مهمترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۹-۲ ۱۸:۱۲ http://fna.ir/
0

• تمدید مذاکرات مورد نظر ایران نیست

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» طی گزارشی نوشت با وجود نزدیک شدن به ضرب الاجل مذاکرات به توافق هسته‌ای نزدیک نشده‌ایم.همچنین یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایرانی اعلام کرد که تمدید مذاکرات مورد نظر ایران نبوده و نیست. در همین باره اکونومیست در آخرین روزهای باقی مانده به ضرب‌الاجل هسته‌ای پیشنهاد کرده که ایرانیان به سابقه نظامی برنامه هسته‌ای خود اعتراف کنند تا آژانس هم بدون درز کردن این اعتراف، حل مشکل پرونده هسته‌ای ایران را اعلام کند. از سوی دیگر در همین باره یک مقام ایرانی حاضر در مذاکرات به خبرگزاری فرانسه گفته است که تهران آماده است در صورت عدم پیشرفت واقعی در مذاکرات تا 24 نوامبر، مذاکرات را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

• منتقدان ناجا در موضوع عفاف و حجاب وارد صحنه شوند/ ۲۴ ساعته معتادان را جمع می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که ناجا علی‌رغم آنکه بسیاری از دستگاه‌ها به مسئولیت خود عمل نمی‌کنند به وظایف خود عمل می‌کند، از کسانی که بیشتر انتقاد می‌کنند درخواست کرد که خود وارد میدان شوند و سهم خود را برعهده گیرند. احمدی مقدم خاطرنشان کرد که هیچ مشکلی با دستگاه قضا نداریم و تبهکاران را در خارج از ایران تحت تعقیب قرار میدهیم.

• سؤال نمایندگان از علوی درباره انتشار گزارشی علیه نهادهای امنیتی در رسانه‌های ضدانقلاب/۱۵ نفر از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات درباره چگونگی انتشار گزارش منتسب به رئیس‌جمهور علیه یکی از نهادهای امنیتی کشور در رسانه‌های ضدانقلاب سؤال کردند و آن را تحویل هیأت رئیسه مجلس دادند.

• درآمد پزشکان متخصص ایران ۷ برابر آمریکا

مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: طرح تحول سلامت از ابتدا خلاف مسیر عدالت بود. پول‌هایی که دولت تزریق کرده قرار بود برای کمک به سلامت مردم مناطق محروم هزینه شود نه به جیب یک قشر خاص برود. در نسبت با درآمد سرانه، درآمد پزشکان متخصص در ایران بیش از ۷ برابر درآمد پزشکان آمریکاست.

• ایران رکورددار استفاده از وایبر در جهان

مردم ایران رکورددار استفاده از نرم‌افزار وایبر در جهان هستند. گزارش فارس در این رابطه را در صفحه صوت و تصویر ببینید.

• وضعیت خدمتی ۱۱۸ ورزشکار و فوتبالیست بررسی شد/ ابطال کارت معافیت ۶۹ نفر از فوتبالیست‌ها

جانشین معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وضعیت خدمت وظیفه عمومی ۱۱۸ فوتبالیست و ورزشکار مورد بررسی قرار گرفت، گفت: کارت معافیت ۶۹ نفر باطل شد. در همین زمینه اسامی 24 بازیکنی که کارت آن‌ها ابطال شده، در خبرگزاری فارس منتشر شده است.

• اجازه خروج بدون ویزا در ایام اربعین داده نمی‌شود

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی گفت: امسال براساس تمهیدات اندیشه شده، به هیچ‌وجه اجازه خروج بدون ویزا به زائران برای حضور در کربلا و ایام اربعین داده نمی‌شود.

• امیر غلامزاده: توان موشکی سهند «۲ برابر» جماران خواهد بود/ رصد تجهیزاتی آمریکا و اسرائیل در دریا

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش با اشاره به ساخت ناوشکن سهند، گفت: قدرت موشکی این ناوشکن نسبت به جماران حدود ۲ برابر و بُرد دریانوردی آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بُرد موشک‌های نداجا تا هرجا که «خط اول» اعلام شود، می‌رسد.

• آیت‌الله مکارم شیرازی: علمای جهان اسلام به دنبال خشک کردن ریشه‌های تفکر تکفیری هستند

• وزیر پیشنهادی علوم در جلسه کمیسیون آموزش: هیچ نامه‌ای را در ایام فتنه امضا نکردم/ موافقت مشروط کمیسیون آموزش با وزارت فرهادی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر پیشنهادی علوم با محکوم کردن فتنه 88 گفت که من هیچ نامه‌ای را در ایام فتنه امضا نکردم و موافقت کمیسیون آموزش با وزارت وی یک موافقت مشروط است.

• پلیس تهران با اسب در اطراف ورزشگاه آزادی

از صبح امروز و چند ساعت مانده به شروع دیدار استقلال و پرسپولیس، نیروی انتظامی با اسب در اطراف ورزشگاه آزادی حضور یافت. فیلم مرتبط را در صفحه صوت و تصویر فارس ببینید.

• لیوان‌های یکبار مصرف شفاف سرطان‌زاست

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو گفت: مصرف لیوان‌های یکبار مصرف شفاف برای نوشیدنی‌های گرم در درازمدت سرطان‌زاست.

• پاداش ۸۰ میلیون تومانی در انتظار استقلالی‌ها

در صورت برد تیم استقلال بازیکنان و کادر فنی این تیم پاداش مشروط ۸۰ میلیونی دریافت می‌کنند.

• دانشجویان در بیانیه پایانی تجمع توقف ممنوع/ تیم مذاکره‌کننده در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کند

دانشجویان تجمع‌کننده در مقابل رآکتور تحقیقاتی تهران اعلام کردند: تیم مذاکره‌کننده به پشتوانه هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کرده و سوم آذر 93 را به عنوان روز استقامت ملی رقم زنند.

• امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 914 هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین نیم سکه هم به بهای 459 هزار تومان معامله گردید. ربع سکه 263 هزار تومان روی تابلو صرافی‌ها ثبت شد. دلار هم 2340 تومان خریداری و 3250 تومان فروخته شد.

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول