اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری همدان افتتاح شد

خزاعی: افزایش 500 درصدی درخواست برای سرمایه‌گذاری در کشور

معاون وزیر اقتصاد و دارایی از افزایش مراجعات و درخواست‌ها برای سرمایه‌گذاری در کشور خبر داد و گفت: این درخواست‌ها نسبت به سال گذشته بیش از 500 درصد افزایش داشته است.

خزاعی: افزایش 500 درصدی درخواست برای سرمایه‌گذاری در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد خزاعی عصر امروز در آیین افتتاحیه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان اظهار کرد: با وجود فشارها و تحریم‌های دشمن، بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد افزایش درخواست‌‎ها برای سرمایه‌گذاری در کشور هستیم که جای امیدواری بسیار دارد.

وی با اشاره به افتتاح مراکزی چون مرکز خدمات سرمایه‌گذاری تصریح کرد: چرخه امنیت، آرامش، توسعه و پیشرفت یک کشور با حرکت اقتصادی درست و سرمایه‌گذاری صحیح به وجود می‌آید و این مراکز در تسریع این اهداف سهم بسزایی خواهند داشت.

رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کسب و کار اقتصادی ایران ظرفیت‌های بالای استان همدان در زمینه گردشگری و اقتصادی را یادآور شد و اظهار داشت: استان همدان ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی کشور در زمینه‌های یادشده را دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان به عنوان یک پایانه قدرتمند برای غرب و جنوب‌غرب کشور و حتی کشورهای همسایه ایران در این حوزه می‌تواند منتقل‌کننده صنایع کشاورزی و گردشگری باشد.

خزاعی با بیان اینکه باید این ظرفیت‌ها را بازآوری کرد، گفت: با اهمیت دادن به مقوله سرمایه‌گذاری به معنای اعم می‌توان در رشد و توسعه استان گام‌های موثری برداشت.

وی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری، دولت و عقلای اقتصادی از سرمایه‌گذاری خارجی تصریح کرد: یک دلار سرمایه‌گذاری خارجی نسبت به وام‌های خارجی ارجحیت دارد.

رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کسب و کار اقتصادی ایران با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی افزود: یکی از شرایط موفقیت سرمایه‌گذاری خارجی به غیر از مباحثی چون قوانین و بسترسازی‌های مناسب توجه به سرمایه گذاری داخلی است.

خزاعی گفت: طی یک سال آینده به دنبال ایجاد مراکز خدمات سرمایه‌گذاری در فضای مجازی هستیم تا حضور سرمایه‌گذاران در کشورهای دیگر برای سرمایه‌گذاری آسان‌تر شود.

انتهای پیام/89002/گ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول