اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی خبر داد

وجود 3 هزار عنوان کتاب تخصصی در کتابخانه حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: کتابخانه این اداره کل با 3 هزار عنوان کتاب تخصصی مربوط به محیط زیست یکی از کتابخانه‌های فعال در سطح استان بوده که به علاقه‌مندان به کتاب و محیط زیست خدمات ارائه می‌کند.

وجود 3 هزار عنوان کتاب تخصصی در کتابخانه حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرویز آرامنش صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: کتابخانه حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در سال 84 با تعداد حدود یک‌هزار و 500 جلد کتاب تخصصی در زمینه محیط زیست آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این کتابخانه دارای بیش از 3 هزار جلد کتاب فارسی و انگلیسی و بیش از 200 جلد نشریه تخصصی و مرتبط با موضوع محیط زیست بوده که در دو بخش مرجع و غیرمرجع ساماندهی و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی افزود: این کتابخانه همه روزه مورد استفاده مراجعین زیادی شامل دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید دانشگاهی، فرهنگیان و عموم علاقه‌مندان به محیط زیست قرار می‌گیرد و از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد زیادی از دانشجویان از کتابخانه این اداره کل بازدید و فراخور نیاز خود از کتب موجود در آن استفاده کرده‌اند.

آرامنش خاطرنشان کرد: همه علاقه‌مندان به کتاب در صورت نیاز می‌توانند همه روزه در ساعت اداری به این کتابخانه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در خیابان شهید محلاتی مراجعه و از کتب این کتابخانه استفاده کنند.

انتهای پیام/69022/و20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول