اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط زوج توریست آلمانی انجام می‌شود

رکابزنی دور دنیا در مدت 3 سال و 7 ماه

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: زوج توریست آلمانی قصد دارند دور دنیا را رکاب بزنند.

رکابزنی دور دنیا در مدت 3 سال و 7 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز علی کفاشی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: زوج توریست آلمانی که قصد دارند دور دنیا را با دوچرخه رکاب بزنند عصر روز سه‌شنبه میهمان پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر بادرود بوده و شب را در محل اقامت امداد و نجات بادرود اسکان یافتند.

به گزارش فارس خانم "ین" یکی از زوج‌های توریست هدف خود را رکابزنی و گردش به دور دنیا اعلام نمود و گفت: حرکت خود را از سه سال پیش از آلمان شروع کرده و به ترتیب کشورهای آلمان، سوئد،‌ دانمارک، ایسلند، کانادا، آمریکا، مکزیک، بنیس، هندوراس، نیکاراگوئه، کاستاریکا، پاناما، کلمبیا، اکوادور، نیوزلند، سنگاپور، مالزی، تایلند، هندوستان و دوبی را پشت سر گذاشته و از بندرعباس وارد ایران شده‌اند.

این زوج در ایران نیز از شهرهای بندرعباس، شیراز، یزد و بادرود دیدن کرده‌‌اند.

گفتنی است آنها قصد دارند با پیمودن مسیر کاشان، تبریز، ترکیه، یونان، بلغارستان، رومانی، مجارستان، اتریش و چک تا محل سکونت خود در آلمان رکاب بزنند. آنها تاکنون مسیر 36 هزار کیلومتری را رکاب زده‌اند و قصد دارند با پیمودن 6 هزار کیلومتر دیگر دور دنیا را در مدت سه سال و هفت ماه رکاب بزنند.

این توریست آلمانی مناظری همچون کوه‌های ایران، کویر مکزیک، دریاها و غواصی هندوراس،‌ جنگل و درختان کاستاریکا و پاناما را زیبا و دلنشین توصیف نمود و همچنین از میهمان‌نوازی‌های ایرانیان به نیکی یاد کرد و از اینکه شب را در جمع صلیب سرخ و هلال احمر ایران ـ بادرود سپری کردند ابراز خوشحالی و از پذیرایی و امکان اسکان در پایگاه نجاتگران تشکر کرد.

انتهای پیام/63025/گ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول