اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

از بیم احتمال نفوذ فلسطینی‌ها

آژیرهای خطر در شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمد

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک صهیونیست‌نشین «کوخاو یاکوف» واقع در کرانه باختری از بیم حضور فردی مهاجم خبر داده‌اند.

آژیرهای خطر در شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دوشنبه شب رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهر صهیونیست‌نشین «کوخاو یاکوف» از بیم نفوذ یک مهاجم به داخل این شهرک خبر دادند.

در پی این حادثه نظامیان صهیونیست در این شهرک که در کرانه باختری و حومه شمالی قدس اشغالی واقع شده، حضور یافته و به شهرک‌نشین‌ها توصیه کردند تا از خانه‌های خود خارج نشوند.

هرچند رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند که فردی که در شهرک حضور یافته یک فلسطینی بوده، اما نهایتا پس از حدود یک ساعت بدون شناسایی این فرد، اعلام شد رد پای بر جا مانده نشان می‌دهد که وی از شهرک‌ خارج شده و سطح امنیتی کاهش یافته است.

قدس اشغالی و کرانه باختری در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضات بی‌سابقه از زمان انتفاضه دوم بوده‌اند. همچنین در دو هفته گذشته چند عملیات استشهادی فلسطینی‌ها به مرگ و زخمی شدن چندین اسرائیلی منجر شده است.

حمله به غزه، افزایش ساخت و ساز در کرانه باختری و قدس شرقی، حضور سیاستمداران صهیونیست در مسجد الاقصی و افزایش محدودیت‌ها بر فلسطینی‌ها از جمله دلایل افزایش اعتراضات عنوان شده است.

صهیونیست‌ها از بیم ادامه اعتراضات و شکل‌گیری انتفاضه سوم، قوانین سختگیرانه‌تری در دستور کار قرار داده و به تهدید و ارعاب فلسطینی‌ها روی آورده‌اند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول