اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نتانیاهو: اعراب اسرائیلی معترض به اسرائیل به همان فلسطین بروند!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اعراب فلسطین اشغالی که علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند خواست که به فلسطین بروند.

نتانیاهو: اعراب اسرائیلی معترض به اسرائیل به همان فلسطین بروند!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اعراب فلسطین اشغالی که علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند خواست که به فلسطین بروند.

خبرنگار روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش کرد که وی ادامه داد که معترضان در روستاهای عرب فلسطین اشغالی می‌توانند به غزه بروند.

وی در نشست حزب لیکود گفت: «آنهایی که بر تروریسم دامن می‌زنند، نمی‌خواهند که ما هیچ‌جا باشیم، نه در تل‌آویو باشیم، نه در بیت‌المقدس. قول می‌دهم که آنها موفق نخواهند شد.»

اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح شده است که پلیس رژیم صهیونیستی 24 عرب از فلسطن اشغالی را به دلیل شرکت در تجمعات اعتراضی در واکنش به مرگ یک جوان عرب از سرزمین‌های اشغالی بازداشت کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به طور مداوم «محمود عباس» رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین را به دامن زدن بر تنش‌ها متهم می‌کند روز دوشنبه (امروز) متعهد شد که با اقدامات تحریک‌آمیز تشکیلات خودگردان فلسطین و آنچه که او اسلام افراطی خواند مبارزه کند و با آنهایی که تلاش می‌کنند رژیم صهیونیستی را تخریب کنند، مقابله کند.

وی ادامه داد که به مقامات رژیم صهیونیستی دستور داده است تا از تمامی ابزارهای موجود استفاده کنند و قوانینی را به تصویب برسانند که اجازه تخریب خانه های فلسطینیانی که نتانیاهو آنها را تروریست خواند بدهد و گفت: «ما تاب خشونت را نداریم. هرچه متحدتر شویم، قوی‌تر و محکم‌تر خواهیم بود و آن چیزی است که ما در اسرائیل به آن نیاز داریم.»

تجمع‌ اعتراضی اعراب ساکن اراضی اشغالی بعد از مرگ یک جوان 22 ساله به وسیله پلیس رژیم صهیونیستی شکل گرفت و دست کم 2500 عرب ساکن سرزمین‌ اشغالی در روستای کفرنا در شمال سینا تجمع کرده‌ بودند.

اعراب ساکن اسرائیل نوادگان حدود 160 هزار فلسطینی هستند که بعد از تشکیل رژیم صهیونیستی در سال 1948 سرزمین خود را ترک نکرده و اکنون 20 درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول