اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اردن: تروریسم اسرائیل با داعش تفاوتی ندارد

پارلمان اردن با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و تجاوزات این رژیم به مسجد الاقصی تاکید کرد که تروریسم اسرائیل با داعش تفاوتی ندارد.

اردن: تروریسم اسرائیل با داعش تفاوتی ندارد

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان اردن با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و تجاوزات این رژیم به مسجد الاقصی تاکید کرد که  تروریسم اسرائیل با داعش تفاوتی ندارد.

پارلمان اردن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که ترور، قتل و تخریب اماکن مقدس جنایاتی است که اسرائیل به طور روزانه علیه فلسطینی‌ها مرتکب می‌شود که این جنایات کمتر از اقدامات تروریستی داعش و دیگر گروه‌های همسان داعش نیست که برایشان فرقی میان زن و کودک و افراد سالمند وجود ندارد.

این بیانه پس از آن صادر شد که اقدامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیه فلسطینی‌ها در شهر قدس و ورود صهیونیست‌های ارتدوکس به مسجد الاقصی خشم فلسطینی‌ها را برانگیخت.

درپی این اقدامات فلسطینی‌ها با انجام چندین عملیات استشهادی پاسخ اسرائیلی‌ها را دادند و در مقابل نیروهای صهیونیست حملات گسترده‌ای را علیه فلسطینی‌ها انجام دادند که با اعتراضات خیابانی مواجه شد.

سرزمین های اشغالی در روزهای اخیر شاهد موجی از اعتراضات ضد صهیونیستی بوده که طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول