اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اعلام اسامی تا پایان آبان‌ماه

سومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن ۴۰ برگزیده دارد

سومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم که از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده بود ۴۰ برگزیده داشته است که اسامی آنها اواخر آبان‌ماه امسال اعلام می‌شود.

سومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن ۴۰ برگزیده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس؛ یازدهمین جلسه شورای ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم روز چهارشنبه 14 آبان‌ماه 1393 در شورای عالی قرآن تشکیل و طی آن پرونده سومین دوره طرح بسته شد.

در ابتدای جلسه، «محمد‌تقی میرزاجانی» مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن گزارشی از روند اجرای سومین دوره طرح که از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده بود ارائه کرد و پس از آن بیش از 40 نفر از قاریان و مدرسانی که موفق شدند یکی از مدارک درجات یک تا چهار این دوره از طرح را کسب کنند، به اعضای جلسه معرفی شدند.

برگزیدگان در روز‌های باقی‌مانده آبان‌ماه مورد گزینش نهایی قرار گرفته و اسامی نفراتی که موفق به طی مراحل و حائز گواهینامه شده‌اند، تا پایان آبان‌ماه در سایت شورای عالی قرآن منتشر می‌شود.

با توجه به این که برخی اساتید و قاریان مطرح کشور برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده بودند، در این جلسه بنا شد تا کمیته‌ای 7 نفره متشکل از اعضای شورای ارزیابی و اساتید تشکیل شود تا در مجال دیگری به وضعیت هر یک از متقاضیان رسیدگی و با توجه به تسهیلاتی که برای آنها در نظر گرفته شده، محتوای آزمونی مشخص و اعلام شود.

اعضای شورای ارزیابی که در آخرین جلسه طرح حاضر بودند عبارتست از؛ «سیدعلی سرابی»، دبیر شورای ارزیابی، «احمد زرنگار»، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام «محمدرضا شهیدی‌پور»، نماینده حوزه علمیه قم، «امیرمحمود کاشفی»، نماینده شورای عالی قرآن، «کریم دولتی»، نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه، «سعید رحمانی»، نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و «احمد ابوالقاسمی»، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی. همچنین اعضای دبیرخانه طرح ارزیابی حاضر در جلسه عبارتند از؛ «محمدتقی میرزاجانی»، مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی طرح، «علی صالحی‌متین»، دبیر کمیته اجرایی طرح و «حسن زرنوشه فراهانی»، دبیر کمیته محتوایی طرح ارزیابی.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول