اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌یاد سرباز شش ماهه عاشورا

ترنم «لالایی» در گوش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه زمزمه شد

ترنم زیبای «لالایی» امروز همزمان با سراسر کشور در جای‌ جای استان کرمانشاه به ‌یاد طفل رضیع و سرباز شش ماهه دشت کربلا حضرت علی‌اصغر(ع) در گوش شیرخوارگان حسینی زمزمه شد.

ترنم «لالایی» در گوش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه زمزمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دوازدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در جای‌جای این استان برگزار شد و ترنم «لالایی» در گوش طفلان رضیع و معصوم این دیار زمزمه شد.

مادران، طفلان شیرخوار خود را بر روی دست گرفته و با سر دادن نوای لالایی برای طفل شیرخوار امام حسین(ع) و به یاد اشک‌های حضرت رباب(س) در سوگ و عزای این طفل صغیر نشستند.

این همایش در شهر کرمانشاه با استقبال فراوان شهروندان در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار و نوای نوحه حضرت علی اصغر(ع) در این همایش توسط مداحان سر داده شد.

گفتنی است این همایش هر ساله در نخستین جمعه از دهه اول محرم به‌یاد طفل شیرخوار و سرباز شش ماهه سپاه اهل بیت(ع) در دشت کربلا که نهایت خباثت سپاه یزید را آشکار و تا ابد در تاریخ ماندگار کرد، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول