اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار خیر داد

برگزاری روز شهرستان انار به‌مناسبت سالگرد شهادت 3 شهید

فرماندار انار گفت: روز شهرستان انار به‌مناسبت سالگرد شهادت 3 شهید اناری برگزار می‌شود که در روز هشتم محرم به شهادت رسیدند.

برگزاری روز شهرستان انار به‌مناسبت سالگرد شهادت 3 شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار با اشاره به اهمیت استفاده از فرهنگ عاشورایی در جامعه اظهار داشت: ترویج و تقویت فرهنگ عاشورایی سبب رشد و تعالی آموزه‌های تربیتی در بین افراد جامعه است.

وی به ایام محرم و صفر و عزاداری‌های مردم اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد فضای معنوی، تزکیه روح و نفس و نیز ارتقای فضایل اخلاقی از جمله آثار وجود فرهنگ عاشورایی و عزاداری برای امام حسین (ع) است.

فرماندار انار افزود: محرم ماهی است که عدالت‌خواهی و رویارویی حق علیه باطل با قیام امام حسین (ع) و شهادت ایشان به‌اوج خود می‌رسد و به تمام انسان‌های آزاده درس شجاعت، فداکاری، عدالت‌خواهی، صبر و شکیبایی و مبارزه با ابرقدرت‌ها را می‌دهد و آنها را به دنیایی بدون ظلم و زشتی‌ها رهنمون می‌سازد.

خادمی ادامه داد: فرهنگ شامل هویت، شناسنامه و نشان‌دهنده قدمت و تاریخ ماست و انقلاب اسلامی بر اساس آرمان‌های فرهنگی خودش شکل گرفت و وجه غالب تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های دنیا در همین موضوع است.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم، فرهنگ زیربنای تمام فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است.

فرماندار انار در ادامه با ارج نهادن به شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه سه شهید انقلاب اسلامی شهرستان انار که در هشتم محرم به شهادت رسیده‌اند از مسئولان خواست تا نظرات خود را برای گرامیداشت هرچه بهتر آیین سالگرد شهادت این شهدا ارائه کنند.

انتهای پیام/80019/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول