اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

محمدنبی حبیبی در جمع خبرنگاران:

دولت به نظر مجلس توجه کند/ تنش‌های میان دولت و مجلس قابل رفع است

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه از ابتدا معتقد بودیم نیلی منفرد برای تصدی وزارت علوم مناسب نیست، گفت: دولت باید با توجه به نظر مجلس کسی را معرفی کند که احتمال رای‌آوری او زیاد باشد.

دولت به نظر مجلس توجه کند/ تنش‌های میان دولت و مجلس قابل رفع است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی کنی که امروز چهارشنبه در حوزه علمیه مروی برگزار شد، با اشاره به تشکیل شورای مشورتی در جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات مجلس آینده اظهار داشت: من به صورت رسمی از تشکیل چنین شورایی مطلع نیستم، جبهه پیروان هر هفته جلسه دارد و علاوه بر جلسه شورای مرکزی، هیات‌رئیسه نیز جلسه دارد و مسائلی که در جبهه قرار است مطرح شود در هیات رئیسه و شورا مطرح می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا جبهه پیروان برای انتخابات مجلس آینده فعالیت انتخاباتی را آغاز کرده است، تصریح کرد: جبهه فعلاً برای انتخابات کار خاصی انجام نداده است.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش خاطرنشان کرد: برای انتخابات زود است که حزب وارد انتخاب نامزدها شود ولی از چند ماه پیش در حال آماده کردن مقدمات مربوط به انتخابات آینده مجلس هستیم اما در حال حاضر زود است که حزب وارد بحث تعیین نامزدها شود پس ما وارد این بحث نشدیم.

حبیبی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی  براینکه دولت باتوجه به رای عدم اعتماد مجلس به آقای نیلی احمد آبادی برای تصدی وزارت علوم چه رویه‌ای را باید در پیش بگیرد، گفت: ما ضمن احترام برای شخصیت آقای نیلی احمد آبادی معتقد بودیم برای تصدی وزارت علوم مناسب نیستند؛ دولت باید با توجه به نظر مجلس کسی را معرفی کند که احتمال رای‌آوری او زیاد باشد.

وی ادامه داد: تنش‌ها میان دولت و مجلس قبل از اینکه اتفاق بی‌افتد قابل رفع است. با توجه به نظر کلیت مجلس دولت درباره شخصیت‌هایی که به مجلس معرفی می‌کند باید مقدمات را به گونه‌ای طی کند که مشکلی در انتخاب وزیر اتفاق نیفتاد.

دبیرکل حزب موتلفه در پایان اظهار داشت: از قبل هم روشن بود که رای آوردن دکتر نیلی منفرد بعید به نظر می‌رسد و دولت باید نظر مجلس را در آینده در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول