اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ رای نیاوردن سومین وزیر پیشنهادی روحانی/ انتقاد شدید ایران به گزارش جدید احمد شهید/ عدم صدور ویزا در مرزها در اربعین/ جلسات بی نتیجه ضرغامی-کفاشیان قضاوت عرب‌ها درباره یک فیلم پرحاشیه ایرانی، فروش کودکان توسط داعش، ماجرای لیست مازاد درخشان، آمار بهبود فضای کسب و کار در ایران و قطع همکاری با وینگادا از مهمترین خبرهای تلسکوپ امروز هستند.
۱۳۹۳-۸-۷ ۱۷:۰۸ http://fna.ir/
0

«نه» قاطع مجلس به «تیم خاص» وزارت علوم/ 160 رأی مخالف به نیلی در برابر 79 

نمایندگان مجلس با 79 رأی موافق، 160 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 246 رأی مأخوذه، به نیلی‌احمدآبادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رأی اعتماد ندادند.دراین جلسه اکبریان،نماینده مردم کرج خطاب به نیلی‌احمدآبادی گفت: شما باید از فتنه تبری بجویید، شما که از تهران تا کرج را نمی‌توانید مدیریت کنید چطور می‌توانید آموزش عالی کل کشور را اداره کنید؟  همجنین نبویان،نماینده تهران به عنون نماینده مخالف گفت: نیلی نمی‌تواند در دانشگاه‌ها آرامش برقرار کند.دراین بین نکو،نماینده رباط کریم به عنوان موافق وزیر پیشنهادی افزود: حضور نیلی در وزارت علوم انقلابی در حوزه علم بپا خواهد کرد و وی  خواست رهبری را محقق می‌کند .همچنین لاهوتی،نماینده لنگرود، به عنوان وزیر موافق نیلی گفت: نمایندگان مجلس به آقای نیلی رأی دهند تا او گزینه اصلی دولت شود  وفتنه خط قرمز ماست.در این جلسه،نیلی احمد آبادی پس از صحبتهای موافقین ومخالفان وزارتش به دفاع از خود پرداخت.وی در اظهاراتش تاکید کرد که دانشگاه نباید باشگاه سیاسی باشد وتربیت دانشجوی متعهد متخصص از برنامه های قطعی وزارتش خواهد بود.پس از اظهارات وی ودفاعیاتش ،نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد ندادند.

دومین دیدار کفاشیان و ضرغامی در حضور مسئولان کمیته ملی المپیک

علی کفاشیان به عنوان عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک به همراه مسئولان این کمیته بعد از ظهر امروز به دیدار ضرغامی می‌رود.

مطهری:ضرورتی ندارد رئیس‌جمهور به نمایندگان گوشه و کنایه بزند/ دولت از مجلس ارزیابی کافی ندارد

نماینده مردم تهران یک علت رأی نیاوردن نیلی‌احمدآبادی را رفتار دولت دانست و گفت: ضرورتی ندارد رئیس‌جمهور به مجلس گوشه و کنایه بزند؛ چرا که در رأی مجلس تأثیر می‌‌گذارد و اگر روابط دو قوه خوب بود، همین گزینه می‌توانست رأی اعتماد بگیرد.

نیازی به تمدید مذاکرات نیست/ آمریکایی‌ها دست پیش گرفتند که پس نیفتند

علی خرم، مشاور وزیر خارجه درباره مذاکرات جامع با بیان اینکه ایران و 1+5 همه موضوعات اختلافی را می‌دانند و تنها باید تصمیم‌گیری کنند و نیازی به مذاکرات بیشتر وجود ندارد، گفت: هر وقت تصمیم گرفتند، 3 تا 4 هفته زمان برای نگارش متن توافق لازم است.

خودکشی در مترو تهران

در پی خودکشی فردی میانسال، ایستگاه دروازه شمیران به دلیل توقف قطارها با توقفهای طولانی روبه روشد.تنها 30 لیزینگ مجوز فعالیت دارند/ سرگردانی مردم در برابر 400 لیزینگ بدون مجوز. عضو انجمن شرکت‌های لیزینگ ایران گفت: بین 400 تا 500 شرکت لیزینگ در کشور وجود دارند که از این تعداد، تنها 30 شرکت دارای مجوز از بانک مرکزی هستند.

پنتاگون: حملات هوایی آمریکا نتوانسته جلوی پیشروی داعش را بگیرد/معاون رسانه‌ای پنتاگون با اعتراف به ناکارآمدی حملات هوایی آمریکا در جلوگیری از گسترش گروه تروریستی داعش، روند جذب نیرو توسط این گروه را قابل توجه خواند.

انتقاد شدید ایران به گزارش جدید احمد شهید

عضو نمایندگی ایران در واکنش به گزارش اخیر احمد شهید گفت: برگزاری جلسات ارائه گزارش از سوی گزارشگر با میزبانی دولت کانادا و یا انجام ملاقات با مقامات کانادایی در اوتاوا یا نیویورک جای سوالات جدی دارذد. این مقام بلند پایه، با ذکر مواردی از ادعاهای مندرج در گزارش گزارشگر ویژه، بربی مبنا بودن آنها تاکید کرد.

وینگادا: قطع همکاری من با تیم امید شایعه است، دروغ زیاد می‌گویند/ منتظرم فدراسیون زمان برگشتم را اعلام کند

نبرد سایبری چین و آمریکا شدت گرفت

محققان امنیتی آمریکایی مدعی شناسایی گروهی شده‌اند که مورد پشتیبانی دولت چین است و تاکنون حملات پیچیده‌ای را به برخی شرکت‌های این کشور و نهادهای دولتی سازمان داده است.

430 میلیون به حساب استقلال واریز شد/ تیموریان و 5 آبی‌پوش دیگر در اولویت پرداخت هستند.

کاهش ارزش سهام فیس‌بوک با وجود افزایش 59 درصدی درآمد

درآمد فیس بوک در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 3.2 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش نشان می‌دهد، اما ارزش سهام این شرکت در حال کاهش است.

سردار نقدی :باید برای ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان تلاش کرد

فروش کودکان در موصل به دست داعش

یکی از مسئولان حزب دموکرات کردستان عراق شاخه موصل از فروش کودکان در مرکز یکی از بازارهای قدیمی این استان از سوی داعش خبر داد.

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

حاج رجب،جانباز مشهدی:دلم برای دیدار با رهبر انقلاب پر می‌زند / 28 سال است به سختی نفس می‌کشم

رسانه‌های عرب‌زبان: فیلم «قصه‌های» رخشان بنی اعتماد،  برملاکننده زشتی‌های جامعه ایرانی است!حضور فیلم «قصه‌ها» ساخته رخشان بنی‌اعتماد در جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی بازتاب‌هایی در رسانه‌های جهان عرب داشته و این رسانه‌ها در تحلیل‌های خود از این فیلم آن را «برملاکننده زشتی‌های جامعه ایرانی» خوانده‌اند!

اربعین امسال در مرزها ویزا صادر نمی‌شود/ زائران انفرادی به کارگزاری‌های سازمان حج مراجعه کنند

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ساماندهی زائران برای اعزام به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی آغاز شده است، گفت: امسال در مرزها ویزا صادر نمی‌شود و زائران انفرادی باید به کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

درخشان: همه نفراتم را لازم دارم/

لیست مازاد به فکرم هم نرسیده است.درخشان افزود:درآستانه دربی برای تیم با آوردن نام لیست مازاد حاشیه سازی می کنند.

بهبود فضای کسب و کار در ایران با صعود 2 پله‌ای نسبت به پارسال/

وام گرفتن در ایران سخت‌تر و حمایت از سرمایه‌گذاران کمتر شد/بانک جهانی در جدید‌ترین گزارش خود در مورد سهولت فعالیت‌های اقتصادی در ایران، از صعود 2 پله‌ای و رتبه 130 ایران در جهان خبر داد و اعلام کرد که علی‌رغم بهبود تجارت با ایران، حمایت از سرمایه‌گذاران در این کشور کمتر شده است.

امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازاره 929 هزار تومان و هر نیم سکه به 467 هزار تومان خرید وفروش شد.همچنین قیمت ربع سکه هم به 255 هزار تومان رسید.دلار هم امروز در بازارها 3230 تومان خریداری و 3240 تومان فروخته شد.

 

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول