اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

کشف بیش از 138 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از کشف 138 کیلو و 537 گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف بیش از 138 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر جاویدان امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در مهر ماه سال جاری با کنترل محورهای اصلی و فرعی استان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‎خیز موفق شدند 40 قاچاقچی مواد مخدر را با 138 کیلو و 537 گرم انواع مواد مخدر دستگیر کنند.

وی ادامه داد: از مجموع مواد مخدرهای کشف شده طی این مدت 19 کیلو و 330 گرم تریاک، 77 کیلو و 993 گرم حشیش و باقی نیز سایر مواد مخدر بوده است.

این مقام انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: اعتیاد دروازه ورود به بسیاری از جرائم و آسیب‎های اجتماعی است که در همین راستا در این مدت 558 معتاد به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده‎اند.

جاویدان با تاکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت افزود: همکاری مردم با پلیس باعث خواهد شد تا پلیس بهتر، سریعتر و با اقتدار بیشتر با متخلفان و بر هم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد قانونی و قاطعی را داشته باشد.

وی متذکر شد: پیشگیری اجتماعی از برخوردهای انتظامی بسیار موثرتر و بهتر است و پلیس به دنبال پیشگیری از وقوع جرم است زیرا اگر جرمی اتفاق بیفتد تاثیری که در جامعه خواهد گذاشت تاثیر منفی است و به همین منظور پلیس در تلاش است قبل از آنکه جرمی رخ دهد از وقوع آن پیشگیری کند و این پیشگیری با همراهی و همکاری مردم بهتر تحقق خواهد یافت.

دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی در بندرگز

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص سرقت‎های منزل که در روزهای گذشته در شهرستان بندرگز رخ داده است، تصریح کرد: در پی افزایش سرقت‎ از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان بندرگز تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق تشکیل و موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

جاویدان افزود: در همین راستا با انجام فعالیت‎های اطلاعاتی و پلیسی و بررسی صحنه جرم و تحت نظر قرار دادن سارق‎های احتمالی در نهایت سارق مورد نظر شناسایی و در هنگام انجام سرقت دستگیر شد.

وی تاکید کرد: پس از دستگیری مشخص شد که سارق دارای سوابق متعدد کیفری بوده و تا به امروز به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بندرگز و روستاهای اطراف اعتراف کرده است.

جاویدان در پایان ابراز کرد: با تلاش ماموران از تمامی صحنه‎های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفته و تحقیقات برای کشف سرقت‎های احتمالی دیگر نیز توسط پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام/83004/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول