اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نتایج آزمون «قرآن و عترت» وزارت ارشاد اعلام شد

نتایج دوازدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد که طبق برخی از اقوال، بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در این آزمون موفق به کسب حد نصاب نمره شده‌اند.

نتایج آزمون «قرآن و عترت» وزارت ارشاد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس، آزمون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه چهارم مهرماه به صورت سراسری در بیش از 300 مرکز آزمون برگزار شد.

در این آزمون بخش عترت نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر شده بود همچنین افراد فقط در یک رشته می‌توانستند شرکت کنند اما با این وجود حدود 63 هزار نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کردند که البته این تعداد نسبت به سال گذشته حدود 12 هزار نفر کمتر بود.

نتایج این آزمون، ظهر امروز 30 مهرماه از طریق سایت معاونت قرآن و عترت ارشاد اعلام شد و افرادی که در آزمون قرآن و عترت ارشاد شرکت کرده بودند می‌توانند کارنامه خود را از طریق سایت مرکز آزمون آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد مشاهده کنند.

به گفته «علی پروانه» معاون آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد داوطلبانی که امتیاز قبولی دوازدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت را کسب کرده‌اند از روز یکشنبه چهارم آبان‌ماه تا جمعه نهم آبان‌ماه فرصت دارند تا در محدوده‌ای که سامانه به آن‌ها مجوز می‌دهد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

افرادی که نسبت به نمره و کارنامه خود اعتراض دارند می‌توانند از چهارم آبان‌ماه با مراجعه به سایت آزمون آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد اعتراض خود را به ثبت برسانند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

مسئولان برگزاری این آزمون تا کنون از اعلام آمار دقیق قبول‌شدگان این آزمون خودداری کرده‌اند اما طبق برخی از اقوال، بیش از نیمی از افرادی که در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند، موفق به کسب حد نصاب نمره شده‌اند.

انتهای پیام/م.خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول