اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«جبهه گسترده» در صدر نظرسنجی‌های انتخابات ریاست جمهوری اروگوئه

بر طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته در اروگوئه، نامزد «جبهه گسترده» از بیشترین آرا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور برخوردار می باشد.

«جبهه گسترده» در صدر نظرسنجی‌های انتخابات ریاست جمهوری اروگوئه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، با توجه به آخرین نظرسنجی‌ها‌ی انتخاباتی در اروگوئه «تاباره باسکز» کاندیدای ریاست جمهوری از «جبهه گسترده» با کسب 42 تا 43.8 درصد از آرا بیشترین محبوبیت را در بین مردم این کشور دارا می‌باشد.

بر طبق این نظرسنجی‌ها، پس از «باسکز»، «لوئیس لاکایه پو» نامزد «حزب ملی» 30.4 تا 31 درصد و «پدرو بوردابری» نامزد راست‌گرای حزب «کلورادو» 13 تا 18 درصد از آرا را در انتخابات ریاست جمهوری اروگوئه در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) از آن خود خواهند کرد.

این نظرسنجی‌ها همچنین نشان دادند که نامزد «حزب مستقل» 2.7 درصد و  حزب «وحدت مردمی» 1.2 درصد و سایر احزاب نیز 1 درصد از آرا را در این انتخابات کسب خواهند کرد، حدود 7.8 درصد از آرا نیز در این نظرسنجی‌ها به رأی ممتنع اختصاص داده شد.

انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی اروگوئه در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برگزار خواهد شد و در صورت به حد نصاب نرسیدن آرا به دور دوم می‌رسد.

در اروگوئه رئیس جمهور فعلی «خوزه موخیکا» نمی‌تواند بلافاصله بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول