اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست امسال

1871 هکتار از اراضی موقوفه‌ای در کرمانشاه احیاء شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طی 6 ماه نخست امسال 1871 هکتار از اراضی موقوفه‌ای در استان کرمانشاه احیا شده است.

1871 هکتار از اراضی موقوفه‌ای در کرمانشاه احیاء شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی صبح امروز در کارگاه آموزشی توجیهی سامانه پیام کوتاه زیر پرتال سایت و روابط عمومی نوین ویژه رابطین روابط عمومی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی دقیق است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع‌رسانی عملکرد سازمان‌ها و نحوه ارتباط با سایر دستگاه‌ها از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروزه با توجه به پیشرفت‌های مهم تکنولوژی و گسترش ارتباطات لحظه‌ای اطلاعات باید دارای زیرساخت‌های محکمی باشند، افزود: غفلت از آموزش‌ها و فضاهای مجازی اعضای روابط عمومی را در رده‌های پایین‌تری ارزیابی می‌کند.

حسینی‌اراکی خاطر نشان کرد: چنانچه روابط عمومی‌ها بتوانند در انجام کارهای خود موفق باشند نقش تأثیرگذاری را در ایجاد وقف‌های جدید خواهند داشت.

به گفته این مسئول، انجام کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی دقیق توسط روابط عمومی‌ها موجب اعتماد بیشتر مردم به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: هدفمند انجام دادن کارها توسط روابط عمومی‌ها تلاش‌های آنان را در ایجاد وقف‌های جدید مضاعف کرده و این امر جز با صرف هزینه‌های تبلیغاتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در اکثر کشورهای پیشرفته 50 درصد درآمدهای حاصل از امکان وقفی صرف هزینه‌های تبلیغاتی می‌شود، گفت: انتشار اخبار درست و نحوه ارسال آن نیز می‌تواند نقش مؤثری در به وجود آمدن وقف‌های جدید داشته باشد.

حسینی‌اراکی با اشاره به عملکرد مناسب 6 ماهه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، افزود: در طول این مدت یک‌هزار و 871 هکتار از اراضی موقوفه‌ای در استان کرمانشاه احیاء شده که این کار یکی از بهترین اقدامات این اداره‌کل بوده است.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول