اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

منابع پروژه‎ها قبل از سفر رئیس‎جمهور به گلستان تعریف شود

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: منابع پروژه‎ها قبل از سفر رئیس‎جمهور به گلستان تعریف شود.

منابع پروژه‎ها قبل از سفر رئیس‎جمهور به گلستان تعریف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: هر پروژه‎ای که برای استان گلستان تعریف می‎شود باید منابع موردنیاز آن پیش‎بینی تا در سفر رئیس‎جمهور اعلام شود.

وی در خصوص تدوین سند جامع گردشگری گلستان تصریح کرد: انتظاری که از سند جامع گردشگری می‎شود باید متناسب با استعدادهای استان بوده و دارای برجستگی باشد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 90 درصد سند جامع باید متناسب با استعدادهای گلستان باشد، افزود: تعریف سند جامع باید متناسب با جغرافیای استان باشد تا بتوان به نقطه مطلوب رسید اما این در حالی است که اگر بخش‎هایی از سند جامع گردشگری گلستان حذف شود، می‎توان آن را برای استان مجاور نیز ارائه کرد.

نوغانداری گلستان به عنوان یک ظرفیت اقتصادی با سابقه تاریخی است

صابری بیان داشت: معمولا از کلمه فرهنگ زیاد استفاده می‎شود که در دل این کلمه آنقدر پدیده وجود دارد که می‎تواند استان را متحول کند.

وی از نوغانداری گلستان به عنوان یک ظرفیت اقتصادی با سابقه تاریخی یاد کرد و گفت: باید دید با تعریف سند جامع گردشگری چه زمینه‎های اقتصادی گلستان متحول خواهد شد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غنایی که در پوشاک و صنایع دستی گلستان وجود دارد اما هنوز نتوانسته‎ایم بین این دو رابطه برقرار کنیم که این یک ضعف اساسی است.

صابری با بیان اینکه بسیاری از روستاهای گلستان می‎تواند مقصد گردشگری شود، گفت: هنوز برای دستیابی به این مهم به نقطه مطلوب نرسیده‎ایم.

وضعیت موجود آموزش و پرورش و آموزش عالی رضایت‎بخش نیست

وی عنوان داشت: در شورای برنامه‎ریزی استان در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی تصمیمات اساسی و بنیادین گرفته شود، ثروت‎های یک جامعه با شاخص‎های کمی مقایسه می‎شود که مهمترین شاخصه نیروی انسانی است، وضعیت موجود رضایت‎بخش نیست و نیازمند تحول اساسی در این حوزه هستیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موانع دانشگاه فرهنگیان برطرف شده است، خاطرنشان کرد: پردیس دانشگاه فرهنگیان کار خوبی است که امسال شاهد تخصیص اعتبار دانشگاه فرهنگیان باشیم.

صابری در پایان بیان کرد: براساس مصوبه دولت در 10 استان پردیس دانشگاه فرهنگیان ایجاد می‎شود که گلستان جزو یکی از این استان‎ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/83001/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول