اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی خبر داد

اخذ مجوز 12 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گردشگری خراسان جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: امسال از محل منابع صندوق توسعه ملی در قالب صنعت گردشگری مجوز 12 میلیارد تومان تسهیلات برای خراسان جنوبی اخذ شده است.

اخذ مجوز 12 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گردشگری خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن رمضانی عصر امروز در جلسه مشترک بانک‌ها و دستگاه‌های متولی اشتغال خراسان جنوبی با موضوع بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: در سال جاری با پیشنهاد دولت تدبیر و امید از محل منابع صندوق توسعه ملی در قالب صنعت گردشگری مجوز 12 میلیارد تومان تسهیلات برای خراسان جنوبی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه از این مبلغ 7 میلیارد تومان به بیرجند اختصاص یافته است، تصریح کرد: همچنین با تصویب 3 میلیارد تومان از این مبلغ به شهرستان طبس تا‌کنون این تسهیلات از جانب بانک عامل آزاد نشده است.

وی در ارتباط با ارائه تسهیلات گردشگری توسط بانک‌های عامل افزود: پرداخت تسهیلات با سه سال مشارکت، یک سال تنفس و شش سال فروش اقساطی توسط بانک‌ها اعمال می‌شود اما اینگونه اجرا نمی‌شود.

ارائه تسهیلات برای ترمیم زمین توسط بانک‌ها پذیرفته نیست

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با گلایه از اینکه ارائه تسهیلات برای ترمیم زمین توسط بانک‌ها پذیرفته نیست، افزود: همچنین عدم پذیرفتن دوره تنفس و عدم اجرای دوره‌های طرح توسط بانک یکی از گلایه‌های سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استان است.

رمضانی با بیان اینکه صنعت گردشگری در مراحل ابتدایی سودآوری است، یادآور شد: باید سهم بخش گردشگری از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی دنبال شود.

وی تاکید کرد: صنعت گردشگری در خراسان جنوبی باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولان استانی قرار بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اضافه کرد: در حال حاضر اعتبارات بخش گردشگری استان چشمگیر نیست که در این صورت توسعه بخش گردشگری استان با کمبود اعتبار محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/69017/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول