اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ روحانی در راه نیویورک/ موج اعتراض به افزایش شهریه‌ دانشگاه آزاد/ لغو سخنرانی عناصر افراطی در دانشگاه تهران/ هشدار جهانگیری به مردم/ طرح جدید آمریکا در حمله به دمشق اظهارات رئیس‌جمهور عراق درباره ایران، خبر خوش برای مشمولان غایب، تلاش درخشان برای استارت دوباره جادوگر، کمک هنگفت عرب‌ها به مخالفان سوری و کاهش چشمگیر هزینه شیمی درمانی از مهمترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۶-۲۶ ۱۷:۳۴ http://fna.ir/
0

• روحانی عازم نیویورک می‌شود/ برنامه‌ای برای دیدار با اوباما تنظیم نشده

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری امروز پاسخ به سؤالی درباره سفر رئیس‌جمهور به نیویورک گفت:‌ رئیس‌جمهور به این سفر خواهد رفت اما برنامه‌هایی که برای این منظور تدوین شده است به زودی و در صورت تصمیم قطعی رئیس‌جمهور طی یک نشست خبری ارائه خواهد شد. سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال دیگری درباره توزیع بسته‌های امنیت غذایی گفت: این موضوع در هفته‌های آینده انجام خواهد شد اما قطعا پوشش آن از مرحله اول کمتر است.

• بررسی افزایش شهریه دانشگاه آزاد در وزارت علوم در پی اعتراضات شدید دانشجویان

معاون اداری و مالی وزارت علوم در رابطه با افزایش شهریه دانشگاه آزاد گفت: بر اسا‌س آیین‌نامه نباید این اتفاق می‌افتاد ولی از جزئیات عملکرد دانشگاه آزاد اطلاع ندارم و نمی‌توانم نظر دهم. اگر تخلفی صورت گرفته در وزارت علوم بررسی می‌شود.

در چند روز پیش دانشجویان ورودی‌های سال گذشته دانشگاه آزاد شاهد افزایش بسیار زیاد شهریه ثابت خود بودند؛ این در حالی است که همان‌طور که از نام شهریه ثابت پیداست، این شهریه برای ورودی‌های قدیم نباید افزایش پیدا کند.

در همین زمینه عباسپور طهرانی رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در اظهار نظر عجیبی گفت: نحوه افزایش شهریه دانشگاه آزاد فشار بر دانشجویان جدید را کاهش داده است. وی همچنین افزود: تورم 25 درصدی باید تامین شود

• بروجردی: ایران زیر بار خواسته‌های غیرقانونی آمریکا نمی‌رود

• معاون اول رئیس جمهوری: بحران آب جدی است، مردم صرفه‌جویی کنند/ صدور مجوز برداشت 10 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آب

معاون اول رئیس جمهوری در جلسه شورای عالی آب با بیان اینکه حساسیت موضوع کمبود آب در سال جاری دو چندان شده، گفت:‌ در این موضوع هر چه زمان را از دست بدهیم، وضع بدتر می‌شود لذا علاوه بر اقدامات فوری ، نیازمند تهیه برنامه‌های کوتاه و بلند مدت هستیم.در همین زمینه وزیر نیرو  اعلام کرد :تهرانی ها دو برابر متوسط کل کشور آب مصرف می کنند.

• وبگاه حزب کارگزاران راه‌اندازی می‌شود/ قوچانی، کرباسچی و لیلاز از گردانندگان اصلی وبگاه رسمی حزب کارگزاران سازندگی که چندی است طراحی شده، با نام «هم‌میهن ‌آنلاین» بزودی راه‌اندازی می‌شود.

• رئیس‌جمهور در دیدار وزیر اقتصاد و صنایع جمهوری آذربایجان: نباید به کشورهای ثالث اجازه دهیم در روابط صمیمی تهران - باکو اخلال ایجاد کنند

• «فواد معصوم»: این اتهام که عراق تابع ایران است، درست نیست

رئیس جمهور عراق تاکید کرد که عراق کشوری دارای حاکمیت مستقل است و این اتهام که عراق تابع جمهوری اسلامی ایران است، حرف درستی نیست.

• نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت: موفقیت در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران الگویی برای ائتلاف اصولگرایان بود.

• رئیس کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان انگلیس: ایران همیشه بانفوذترین کشور منطقه بوده و هست/ تاریخ ایران غرورانگیز است

• طرح جدید آمریکا در حمله به دمشق/ کمک جدید 20 میلیون دلاری قطر به جبهة النصره

یک پایگاه خبری آمریکایی طی گزارشی از طرح جدید آمریکا در تجهیز مخالفان دولت سوریه و حمله به دمشق خبر داد.

• سخنرانی حجاریان در دانشگاه تهران لغو شد

با اعتراض دانشجویان، همایش دانشکده فنی دانشگاه تهران که قرار بود با سخنرانی عناصر افراطی برگزار شود، لغو شد.

•  محمد رضا عارف :تلاش می‌کنیم اکثریت مجلس را به دست آوریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سعی داریم در مجلس مشارکت جدی داشته باشیم، گفت: تلاش می‌‌کنیم اکثریت مجلس را به دست آوریم.

• پزشکیان: آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند/ نسبت به ازدواج و اشتغال دلواپس باشیم

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید می‌کند که نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد اما درعین حال از لزوم حمایت از تیم‌مذاکره‌کننده هسته‌ای سخن می‌گوید.

• درخشان: می‌خواهیم بهترین انتخاب را برای علی کریمی داشته باشیم/ بخشی از راه‌آهن متعلق به پرسپولیس است

• رئیس سازمان غذا و دارو: هزینه داروهای شیمی درمانی بیماران سرطانی از مهر امسال نصف می‌شود

• استیلی:  بازی پرسپولیس متفاوت شده است/ به دنبال بازی هجومی و زیبا هستیم

• وزیر اطلاعات رژیم‌صهیونیستی: از مذاکرات هسته‌ای بسیار نگرانیم/ ممکن است مذاکرات به سمتی نادرست حرکت کند

• تاج، رئیس سازمان لیگ: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کسر نمی‌شود/ پیش‌بینی می‌کنم سومین لیگ برتر آسیا شویم

• آیا اصلاحات می‌تواند روی «علی آقا» حساب کند؟/ اصلاح طلبان چگونه لاریجانی را تخریب کردند. گزارش خواندنی فارس درباره تلاش اصلاح طلبان برای یارگیری از جبهه اصول گرایان برای انتخابات آتی را حتما در صفحه سیاسی بخوانید.

• معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا: کسرخدمت ایثارگری شامل مشمولان غایب می‌شود

مشمولان متولد 1372 و ما قبل که تا پایان سال 1390 به سن مشمولیت رسیده و به خدمت اعزام نشده و دارای غیبت هستند اگر تا پایان سال 93 خود را معرفی کرده و به خدمت اعزام شوند در شمول مقررات کسرخدمت ایثارگران قرار می‌گیرند.

• مدیرعامل آبفای کشور: برای قطع آب مشترکان پرمصرف تهرانی کنتور هوشمند نصب می‌شود

• از بازارها چه خبر

هر سکه بهار ازادی امروز در بازارها به بهای 938 هزار تومان خرید وفروش شد .همچنین قیمت نیم سکه به به 472 هزار تومان رسید. ربع سکه هم با قیمت 265 هزار تومان روی تابلوها ثبت شد.همچنین دلار هم امروز در بازارها به بهای 3190 تومان خریداری و 3200 تومان فروخته شد.

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول