اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

انفجار تروریستی جدید در شیلی

مقامات شیلی از وقوع یک انفجار تروریستی جدید در این کشور خبر دادند.

انفجار تروریستی جدید در شیلی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، بر اثر انفجار بمبی که روز 2شنبه در سانتیاگو پایتخت شیلی به وقوع پیوست 14 نفر زخمی شدند و این بار شیلی شاهد انفجار تروریستی جدیدی در این کشور بود.

خبرگزاری «لا‌ترسرا» در این خصوص نوشت: بر اساس اعلام پلیس شیلی این انفجار جدید در دستشویی یک مرکز خرید در شهر «وینا دل مار» که در 80 مایلی سانتیاگو قرار دارد رخ داد که بر اثر آن 2 نفر زخمی شدند.

شیلی از روز 2شنبه شاهد یک سری از انفجارهای تروریستی بوده که در این راستا «میشل باچلت» رئیس جمهور شیلی اعلام کرده است برای جلوگیری از وقوع حوادثی این چنین تصمیمات جدی اتخاذ خواهد کرد و تدابیر امنیتی در این کشور را افزایش می‌دهد.

به گزارش فارس، این انفجار در آستانه 11 سپتامبر که یادآور حادثه‌ای تلخ برای کشور شیلی می‌باشد رخ داد؛ در روز 11 سپتامبر سال 1973 حکومت منتخب «سالوادور آلنده» رئیس جمهور شیلی در یک کودتای نظامی که سازمان جاسوسی سیا آن را طراحی کرده بود توسط ژنرال «آگوستو پینوشه» سرنگون شد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول