اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

انهدام بزرگترین باند سرقت موتورسیکلت در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از انهدام بزرگترین باند سرقت موتورسیکلت در سطح استان و کشف 65 دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

انهدام بزرگترین باند سرقت موتورسیکلت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس استان گلستان  سید محمود میرفیضی اظهار داشت: بزرگترین باند سرقت موتورسیکلت در سطح استان گلستان طی ماه‌ها کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی شد و سه تن از اعضای این باند طی سه عملیات مشترک دستگیر شدند.

وی گفت: سرکرده این باند چندی پیش در هنگام فرار از بلندی سقوط کرد و به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

این مقام ارشد انتظامی استان گلستان تصریح کرد: مأموران در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی و دستگیری یکی دیگر از سارقان شدند که متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به تنهایی به سرقت 25 دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر گرگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری دو تن از اعضای این باند سابقه‌دار یادآور شد: دو متهم دیگر دستگیر شده نیز در تحقیقات به عمل آمده به ترتیب به 23 و 17 فقره سرقت اعتراف کردند که با تلاش مأموران از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صورت گرفت.

وی متذکر شد: سارقان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده اعتراف کردند که موتورسیکلت‎های مسروقه را از پارکینگ آپارتمان و از جلوی مجتمع‎های تجاری با شیوه برش زنجیره با قیچی و شکستن قفل فرمان سرقت می‎کردند.

میرفیضی در پایان علت سرقت موتورسیکلت در سطح استان را عدم رعایت نکات ایمنی از سوی مالکان این وسیله نقلیه عنوان کرد و ابراز داشت: شهروندان باید وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و از پارک کردن آن در نقاط تاریک و خلوت جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/83004/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول