اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی تلسکوپ پادکست/ افزایش ۳ برابری قدرت آتش بالگردهای ایران/ جزئیات هواپیمای نشانده‌شده در ایران/ انتقاد ابوالفضل پورعرب از اساتید بازیگری افزایش ۳ برابری قدرت آتش بالگردهای ایرانی، مذاکرات مفید ایران و آمریکا، حضور عطرآگین پرچم حرم رضوی در خبرگزاری فارس و عضویت خبرنگار آمریکایی ذبح شده در داعش از مهم‌ترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۶-۱۵ ۱۶:۳۱ http://fna.ir/
0

• افزایش 3 برابری قدرت آتش بالگردها/ تحویل 20 بالگرد در هفته دفاع مقدس

خلبان احمد آبادی مدیرعامل شرکت پنها گفت: امروز ما تعدادی بالگرد داریم که در بحث امداد جاده‌ای در کشور فعالیت می‌کنند و این در حالیست که تنها 19 کشور از این توانایی استفاده می‌کنند. همچنین وی ایران را سومین قدرت ناوگان بالگردی جهان دانست واشاره کرد: 13 نوع بالگرد شرقی و غربی در ایران می‌پرند وبالگردهای ملی جایگزین بالگردهای 212 و 412 می‌شود. در همین باره گروه صوت و تصویر فارس مستندی از بازسازی بالگرد دریایی RH را منتشر کرد.

• عراقچی مذاکرات دو روزه با آمریکایی‌ها را «خوب» و «مفید» خواند

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، ویلیام برنز قائم مقام وزیر خارجه آمریکا و وندی شرمن معاون وزیر خارجه این کشور برای دومین بار طی یک ماه اخیر درباره برنامه هسته‌ای ایران در شهر ژنو بر سر یک میز به گفت‌وگو نشستند.به تعبیر مذاکره کنندگان ارشد حاصل این نشست مثبت بوده است.

* حضور عطرآگین پرچم حرم رضوی در خبرگزاری فارس/ عطر رضوی با حضور خدام امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج(ع) در بخش‌های مختلف تحریریه خبرگزاری فارس استشمام شد.

* گزارش فصلی آژانس درباره پرونده ایران/ تأیید صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران و اکسیدسازی و ترقیق تمام ذخایر 20 درصد/ رضا نجفی نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به انتشار گزارش تازه آژانس به خبرگزاری فارس گفت: گزارش جدید آژانس بار دیگر ضمن اعلام عدم انحراف در برنامه هسته‌ای ایران از راستی آزمایی اجرای کامل تمامی اقدامات داوطلبانه بر اساس توافق ژنو و تمدید آن خبر داده است. متن کامل این گزارش را در خبرگزاری فارس مطالعه کنید!

• ابوالفضل پورعرب؛ پرانرژی و آزرده‌خاطر/ انتقاد سوپراستار سینما از اساتید بازیگری

پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندی است در بستر بیماری بسر می‌برد، شب گذشته با حضور در برنامه هفت گفت: علاقه‌ای به ادامه مسیر بازیگری ندارم و می‌خواهم فیلم بسازم.

• عناصر داعش 50 زن ایزدی را در بازار فروختند/ تروریست‌های داعش 50 زن از فرقه ایزدیها را در بازاری در مرز عراق و سوریه به فروش رساندند

• علیرضا جهانبخش بازیکن تیم‌ملی: منچستر و آژاکس هدف امروزم نبود!/ به رکوردشکنی فکر نمی‌کنم؛ هیچ‌ وقت قول آقای گلی نمی‌دهم

* عضویت خبرنگار آمریکایی ذبح شده در داعش

رسانه‌های اسرائیلی در کشته شدن استیون ساتلوف شک کرده و با انتشار تصاویر وی در سوریه بر این باورند که وی در کنار تروریست‌ها علیه نظام سوریه جنگیده و تصاویر اعدام وی چیزی جز یک نمایش خنده‌دار نیست.

*جزئیاتی از هواپیمای نشانده‌شده در بندرعباس/ هشدار به آمریکایی‌ها

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره این هواپیما  گفت: طبق اطلاعات واصله هواپیمایی که در فرودگاه بندرعباس به آن دستور فرود داده شده یک هواپیمای غیرنظامی بوده که البته نیروهای نظامی آمریکا را به دوبی منتقل می‌کرده است. وی ادامه داد: آمریکایی‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران از حریم جغرافیایی خود در زمین، دریا و هوا قدرتمندانه دفاع می‌کند و آنها در این گونه موارد باید طبق قوانین بین‌المللی رفتار کنند

* ایوبی حرف‌های وزیر ارشاد را پس گرفت/ فیلم «قصه‌ها» همه موارد قانونی را طی کرده است

در حالی که رئیس سازمان سینمایی مدعی شد که سخنانشان در گفت وگوی اخیر به درستی منتقل نشده است که پیش از این به نقل از وزیر ارشاد گفته بود: به امثال «قصه‌ها» و «عصبانی نیستم» اصلا نباید مجوز ساخت داد.

* وزیر بهداشت: بسته دوم نظام تحول به بخش بهداشت اختصاص دارد

* روحانی سه‌شنبه به دوشنبه می‌رود/ سفیر تاجیکستان از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به تاجیکستان در روز سه‌شنبه خبر داد.

* امضای نمایندگان اصلاح‌طلب پای استیضاح وزیر آموزش و پرورش/ نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به جمع‌آوری 44 امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: تعدادی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس نیز طرح این استیضاح را امضا کرده‌اند. سید مهدی موسوی نژاد افزود: عدم تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس، نهضتی و قراردادی از جمله محورهای مورد اشاره نمایندگان است

* احتمال برگزاری همایش سراسری اصولگرایان پیش از محرم

حجت‌الاسلام تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز از تلاش برای برگزاری همایش سراسری اصولگرایان با محوریت آیت‌الله مصباح‌یزدی تا پیش از محرم خبر داد.

* تعویق دوباره زمان اعلام نتایج ارشد و دکترای دانشگاه آزاد/ علوی فاضل،معاون سنجش وپذیرش دانشگاه آزاد: در حال هماهنگی با سازمان سنجش هستیم تا نگرانی ها برطرف شود

* مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم: برنامه‌ای برای تعطیلی پردیس‌های دخترانه نداریم/ استعفای معاونان وزیر علوم کذب است

* لغو مجوز دانشجویان ایرانی، این بار در فنلاند/ مقامات فنلاندی به اتهام مغایرت با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، از حضور و فعالیت شماری از دانشجویان ایرانی در فنلاند جلوگیری کرده‌اند.

*حدادی:  منتظر پیشنهاد از NBA هستم/ رئال مادرید بزرگ‌ترین باشگاه اروپاست

* معاون «ابوبکر البغدادی» در «تلعفر» کشته شد/ دستگاه اطلاعات نظامی ارتش عراق، کشته شدن یکی دیگر از معاونان خلیفه خودخوانده داعش در تلعفر را تایید کرد.

* انصاریان: پرسپولیس مقابل تراکتورسازی خوب اما بدشانس بود/ جوانگرایی دایی در تیم ملی هم نتیجه نداد

روز گذشته پرسپولیس در برابر تراکتورسازی هم شکست خورد تا علی دایی همچنان به ناکامی‌های تیمش ادامه دهد.

• امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار ازادی امروز در بازارها به بهای 944 هزار تومان خرید و فروش شد.همچنین نیم سکه هم به بهای 475 هزار تومان معامله گردید.همچنین ربع سکه هم به بهای 267 هزارتومان خرید و فروش شد. دلار هم به بهای 3140 تومان خریداری و 3220 تومان فروخته شد.

 

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول