اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ عمل جراحی موفقیت‌آمیز رهبر انقلاب/ شفاف‌سازی موضوع بازنشستگی ظریف/ تبریک آمریکا به رخشان بنی‌اعتماد/ تکذیب شایعه درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی/ کارت جهیزیه 10 میلیون تومانی/ اطلاعات جدید از هواپیمای نشانده‌شده در ایران سلامت کامل رهبر معظم انقلاب پس از عمل جراحی، انتقاد اصلاح‌طلبان از روحانی، کارت جهیزیه 10 میلیون تومانی، اعتراض جدی یک مرجع تقلید به بانک‌ها و کنایه سنگین مدیر عامل ذوب آهن به صلصالی از مهمترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۶-۱۷ ۱۷:۱۷ http://fna.ir/
0

* رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند/ عیادت رییس جمهور از رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات، صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید.

همچنین حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب حاضر شد و از ایشان عیادت کرد.

روحانی در این دیدار، بهبودی و سلامتی کامل رهبر انقلاب را از خداوند متعال مسألت کرد. علیرضا مرندی رییس تیم پزشکی ایشان، در مصاحبه‌ای ضمن ابراز رضایت کامل از عمل جراحی پروستات انجام شده، گفت: این عمل جراحی بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام شد و وضعیت عمومی رهبر انقلاب اسلامی کاملا خوب و طبیعی  است.

مرندی همچنین افزود: عمل پروستات برای افراد در محدوده سنی سالمندی و حتی میانسالی، عمل رایجی است که در اغلب موارد نیاز به برداشتن پروستات بوجود می آید. مرندی عنوان کرد: رهبر انقلاب تأکید داشتند مزاحمتی برای سایر بیماران انجام نشود، لذا عمل صبح زود انجام شد

* مسجد جامعی: اعضای شورا حق کار حزبی ندارند/ تصویب طرح‌ها با اتمام دوره ریاست/ تعامل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ادامه دارد

رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگویی به حق نمایندگی مردم در شورای شهر تهران و ادامه برنامه تهران‌گردی و همچنین اقدامات یکسال گذشته خود اشاره کرد.

* سناتور آمریکایی: اظهارت کاخ سفید درخصوص مبارزه با داعش غیرشفاف و گیج‌کننده است

رابرت منندز، سناتور دموکرات  ضمن اظهار نگرانی از خطر داعش، اظهارات کاخ سفید در خصوص مقابله با گروه داعش را فاقد شفافیت لازم خواند.

* خدایی، رئیس سازمان سنجش: پذیرش 75 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/ در مقطع کارشناسی در مؤسسات غیرانتفاعی صندلی خالی وجود دارد.

وی با بیان اینکه 75 درصد از افرادی که انتخاب رشته کردند وارد دانشگاه می‌شوند، گفت: 466 هزار و 888 نفر تعداد قبولی‌ها است که 33 درصد پذیرش صرفاً از طریق سوابق تحصیلی بود.

* آیت‌الله علوی‌گرگانی: سودهای بانکی جامعه اسلامی را دلگیر کرده است/ جرایم دیرکرد تحمیل فرهنگ غرب است

* انتقاد مجدد یک اصلاح‌طلب از تیم «رسانه‌ای دولت» در گفت‌وگو با روزنامه آرمان

مرعشی: ما روحانی را «اصلاح‌طلب» می‌خواهیم/ متحد او هستیم اما اصالت‌مان را حفظ می‌کنیم/ قطعاً در انتخابات حرف خودمان را می‌زنیم

حسین مرعشی، فعال اصلاح‌طلب گفت: ما روحانی را اصلاح‌طلب می‌خواهیم؛ اینکه چرا اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت می‌کنند به آن دلیل است که سبد رای آنها به حساب روحانی واریز شد.

* رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری: درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی شایعه است

* وزیر نیرو در پاسخ به فارس: قطع آب مشترکان پرمصرف به زودی قانونی می‌شود

* معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت: دور جدید همکاری‌های نفتی با چین و روسیه در راه است/ سوخت مایع نیروگاه‌ها دلیل آلودگی هوای زمستان/ وزارت نفت و نیرو یکپارچه شود

* مدیر کل استاندارد تهران: بازنگری در استاندارد مصرف روغن پالم در لبنیات/ مصرف پالم محدود می‌شود

مسلم بیات گفت: بازنگری در استاندارد مصرف روغن پالم در لبنیات با هدف محدود کردن مصرف این روغن انجام می‌شود.

* امیر اسماعیلی در دافوس: هواپیمای نشانده شده نظامی و متعلق به «ایساف» بود/ خلبان مجبور به نوشتن خطای خود شد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به هواپیمایی که اخیرا در کشور نشانده شده گفت: این هواپیما پوئنیگ 737 و با سیگنال نظامی بود و با کد ایساف 04 در خاک افغانستان پرواز و ماموریت انجام داده بود که آن را به کمک سامانه‌های موشکی و جنگنده‌ها نشاندیم.

* آیت‌الله ری‌شهری از خبرگزاری فارس بازدید کرد

آیت‌الله ری‌شهری در جلسه‌ای با سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، از روند فعالیت‌های این خبرگزاری در داخل و خارج از کشور آگاه شد.

* پاسخ «ظریف» به ادعای خلاف واقع درباره متکی

در حالی که برخی رسانه‌ها «منوچهر متکی» را عامل بازنشستگی پیش از موعد ظریف خواندند اما ظریف در کتاب خاطراتش بر خلاف این گفته، عنوان کرده است: «هم وزیر اسبق و هم وزیر کنونی مخالفت می‌کردند و با اصرار بنده با درخواستم موافقت شد. آقای متکی در زیر امضای‌شان نوشته بودند که با توجه به اصرار آقای دکتر ظریف، موافقت می‌شود.

گفتنی‌ است این موضوع در چندین روز گذشته حواشی به دنبال داشته است.

* آذری: صلصالی با دمپایی پاره به باشگاه آمد و حالا برج‌سازی می‌کند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: محمد صلصالی 13 سال پیش با دمپایی پاره به باشگاه آمد و اکنون در اصفهان برج‌سازی می‌کند.

* صابری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: علی‌اکبر صالحی، سورنا ستاری، محمدحسین امید و صدوق از جمله گزینه‌های مطرح برای تصدی سکان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

* توضیحات حسینی درباره درخواست کی‌روش برای محرمانه ماندن مبلغ سیزدهمین قرارداد جهان

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس گفت: با درخواست کی‌روش، مردم از مبلغ قرارداد وی بی‌اطلاع مانده‌اند و ما در حالی سیزدهمین قرارداد جهان از نظر مالی را می‌خواهیم با وی امضا کنیم که رتبه فوتبال ما در رنکینگ جهانی، 56 است.

* ذوالفقاری، معاون امنیتی-انتظامی وزارت کشور: هیچ خطری از سوی داعش مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند/ 39 درصد از اعتبارات سال 93 به حوزه امنیتی اختصاص یافته است.

*مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان: کارت‌های جهیزیه با اعتبار 5 و 10 میلیون تومانی به زوج‌های جوان اختصاص می‌یابد

* تبریک آلن ایر به رخشان بنی‌اعتماد

سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا به رخشان بنی اعتماد کارگردان فیلم قصه‌ها به خاطر بردن جایزه جشنواره فیلم ونیز تبریک گفت.

* یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران: هیچ توافقی درباره تعداد سانتریفیوژها حاصل نشده است

چند روز پیش  پایگاه خبری المانیتور در خبری به نقل از یک منبع ایرانی مدعی شد که ایران احتمالاً تمایل داشته باشد تا تعداد سانتریفیوژ‌هایش را از 10 هزار به 7 هزار سانتریفیوژ کاهش دهد.

* مشاور سابق امنیت ملی عراق: سهمیه‌بندی حزبی و طایفه‌ای پست‌های امنیتی به اهداف داعش خدمت خواهد کرد

* نجف‌نژاد، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: با کمیسیون بودجه در مشهد هستم/ برکناری‌ام از استقلال صحت ندارد

امروز از بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 944 هزار تومان خرید فروش شد. همچنین نیم سکه هم به بهای 473 هزار تومان معامله گردید. ربع سکه هم با قیمت 265 هزار تومان روی تابلوها ثبت شد. همچنین هر دلار هم به بهای 3150 تومان خریداری و 3210 تومان فروخته شد.

انتهای پیام/

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول