اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لهستان: در اوکراین با جنگ مواجه هستیم

وزیر امور خارجه لهستان در اظهاراتی با اشاره به اوضاع حاکم بر اوکراین، از جاری بودن جنگ در این کشور سخن گفت.

لهستان: در اوکراین با جنگ مواجه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «رادوسلاو سیکورسکی» وزیر امور خارجه لهستان روز گذشته در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «ما در اوکراین با جنگ مواجه هستیم.»

وی افزود: «اگر اوضاع جاری در اوکراین به جنگ شباهت دارد و حال و هوای جنگ در آن جاریست و مثل هر جنگی عده‌ای در آن کشته می‌شوند، پس جنگ است.»

اظهارات وزیر امور خارجه لهستان در حالی صورت می‌گیرد که «کارل بیلد» همتای سوئدی وی نیز در توئیتی جداگانه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشته بود: «این دومین تهاجم روسیه به اوکراین ظرف یکسال گذشته است.»

لهستان یکی از کشورهایی است که در جریان بحران اوکراین، با محکوم کردن تهاجمات مسکو، انتقادهای زیادی را علیه روسیه اتخاذ کرده است. 

بر اساس این گزارش، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز گذشته از روسیه خواست به اقدامات نظامی غیرقانونی خود در اوکراین پایان دهد و مانع الحاق کی‌یف به ناتو نشود.

این در حالیست که «آندرس فوگ راسموسن» دبیرکل ناتو نیز با تقبیح تشدید تهاجم نظامی روسیه، بی‌توجهی‌های پی‌درپی روسیه نسبت به الزامات بین‌المللی خود را شدیدا محکوم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول