اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

رویترز گزارش داد

افزایش 85 درصدی واردات نفت پالایشگاه عصار هند از ایران

واردات نفت پالایشگاه عصار هند از ایران در جولای امسال نسبت به ماه پیش از آن 85 درصد و در 7 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 55.3 درصد افزایش یافته است.

افزایش 85 درصدی واردات نفت پالایشگاه عصار هند از ایران

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، رویترز بر اساس اطلاعات ورود نفتکش ها اعلام کرد پالایشگاه عصار هند در ماه جولای واردات نفت از ایران را نسبت به ماه پیش از آن 85 درصد افزایش داده است.

بر اساس این گزارش، همچنین واردات نفت این کشور از ایران در 7 ماه نخست امسال 55.3 درصد رشد داشته است.

این پالایشگاه خصوصی هندی در ماه جولای 98 هزار و 700 بشکه نفت از ایران وارد کرده است که حدود 182 درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته است یعنی زمانی که واردات نفت از ایران به علت مشکلات پوشش بیمه ای به شدت کاهش یافت.

شرکت پالایشگاهی عصار به منظور کمک به دهلی نو برای تحقق هدف گذاری خرید روزانه 220 هزار بشکه نفت از ایران در سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2014، در بازه زمانی ژانویه تا جولای 2014 بالغ بر 122 هزار و 400 بشکه نفت از ایران خریداری کرده است.

در حالی که تهران و کشورهای غربی در حال مذاکره برای حل اختلاف در مورد برنامه هسته ای ایران بودند، هند واردات نفت خود از ایران را در بازه زمانی ژانویه تا جولای 2014 حدود 46 درصد افزایش داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول