اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

کشف 257 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 257 کیلوگرم مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف 257 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر جاویدان امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مواردی با اولویت برنامه‎های نیروی انتظامی به‌خصوص در ایتان گلستان، برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر است.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور مقابله با پدیده خانمان‎سوز اعتیاد طرح‎ها و برنامه‎های پیشگیرانه و برخوردی در دستور کار تمامی مجموعه انتظامی استان قرار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: تغییر مصرف مواد مخدر از سنتی به مواد مخدر صنعتی تهدیدی است که امروزه خانواده‎های و زندگی جوانان را در معرض خطر قرار داده و به همین منظور نیاز است تا تمامی سازمان‎ها و نهادها پلیس را در راستای برخورد و پیشگیری از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد یاری کنند.

جاویدان تاکید کرد: در راستای برخورد با عوامل اصلی توزیع و تهیه مواد مخدر در یک ماه گذشته مجموعه انتظامی استان موفق به شناسایی و انهدام 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس 257 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

این مقام انتظامی داشت: توقیف 22 دستگاه وسیله نقلیه حامل مواد مخدر و کشف 15 دستگاه گوشی تلفن همراه از دیگر دستاوردهای مجموعه انتظامی استان در راستای اجرای این طرح در یک ماه گذشته بوده است.

کشف 56 هزار لیتر فرآورده‎های سوختی قاچاق در گلستان

جاویدان همچنین به کشف 22 هزار لیتر گازوئیل در پی تلاش ماموران پلیس آگاهی استان اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح‎ دو روزه در استان نیز موفق شدند بیش از 33 هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از شبکه را کشف کنند.

وی متذکر شد: همچنین در اجرای این طرح و در راستای مقادیر سوخت قاچاق کشف شده 6 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/83004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول