اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

توسط شورای عالی قرآن

کرسی‌های تلاوت اذانگاهی در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود

شورای عالی قرآن به منظور میدان‌دادن به قاریان شهرستانی اقدام به برگزاری کرسی‌ تلاوت اذانگاهی در استان‌های مختلف کشور کرده که اولین برنامه فردا در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کرسی‌های تلاوت اذانگاهی در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس شورای عالی قرآن با همکاری رادیو قرآن و صدا و سیمای مراکز استان‌ها کرسی تلاوت اذانگاهی در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌کند.

این برنامه هرماه یکبار در روز چهار‌شنبه اول ماه برگزار و اولین برنامه فردا چهار‌شنبه 5 شهریور‌ماه 1393 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

این محفل با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی استان که از سوی شورای عالی قرآن مورد ارزیابی قرار گرفته و مجوز تلاوت در صدا و سیما دریافت کرده‌اند، هنگام اذان ظهر به افق تهران برگزار و به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

اولین برنامه کرسی تلاوت اذان‌گاهی استانی چهار‌شنبه این هفته با حضور «محمد‌جواد پناهی» قاری بین‌المللی قرآن کریم در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

شورای عالی قرآن با هدف میدان‌دادن به قاریان ممتاز و بین‌المللی استان‌های مختلف و به منظور عرضه توانایی‌های قاریان شهرستانی در تلاوت قرآن کریم اقدام به راه‌اندازی این کرسی‌های تلاوت کرده است.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول