اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

350 محدوده معدنی خراسان جنوبی به مزایده گذاشته شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در راستای توسعه بخش معدنی استان 350 محدوده معدنی به مزایده گذاشته شده است.

350 محدوده معدنی خراسان جنوبی به مزایده گذاشته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری اظهار داشت: در حال حاضر 23 هزار واحد صنعتی در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند که این واحدها در قالب 22 اتحادیه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان مردادماه سال جاری 33 هزار بازرسی در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: در این راستا 716 پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: ارزش این تعداد پرونده یک‌میلیارد و 175 میلیون ریال بوده است.

جمیع با بیان اینکه در طول سال نمایشگاه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تشکیل می‌شود، یادآور شد: نمایشگاه پاییزه امسال در سطح استان در نیمه دوم شهریورماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در راستای تثبیت قیمت شیر یک‌میلیارد و 80 میلیون ریال به دامداران پرداخت کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در راستای توسعه صادرات اشاره کرد و افزود: مقررات‌زدایی، تسهیل شرایط کسب و کار و کاهش محدودیت‌های صادراتی فضای مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کرده است.

جمیع با بیان اینکه از آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون 119 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان صادر شده است، گفت: همچنین در این مدت 35 فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در خراسان جنوبی صادر شده است.

وی با بیان اینکه از شهریورماه سال گذشته تاکنون 948 محدوده معدنی در سطح استان ثبت شده است، یادآور شد: خراسان جنوبی در کشور رتبه نخست در ثبت محدوده‌های اکتشافی را کسب کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صدور 138 فقره پروانه اکتشاف در استان از شهریورماه سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: در این راستا خراسان جنوبی رتبه ششم در کشور را کسب کرده است.

جمیع ادامه داد: همچنین در این مدت 49 فقره پروانه بهره‌برداری معدنی و 38 فقره گواهینامه کشف در خراسان جنوبی صادر شده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه بخش معدن در سطح استان 350 محدوده معدنی به مزایده گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا تمام پهنای معدنی استان را آزاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/69027/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول