اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ ریاست مجدد چمران بر شورای شهر تهران/ رونمایی از دو رادار جدید/ واکنش‌ها به اظهارات هاشمی/ فرار ۳۰ نوجوان آمریکایی از بازداشتگاه/ اکران فیلم جنجالی رستاخیز درگذشت پدر علم حقوق،‌ انتقاد حداد‌عادل از فضاسازی رسانه‌های اصلاح‌طلب،‌ رونمایی از رادار کیهان و آرش و اکران فیلم رستاخیز از مهم‌ترین اخبار فارس در 24 ساعت گذشته بوده است.
۱۳۹۳-۶-۱۱ ۱۶:۳۸ http://fna.ir/
0

• رئیس و نایب رییس شورای شهر تهران دوباره «اصولگرا» شدند/ چمران بر صندلی ریاست نشست

در رأی‌گیری امروز شورای شهر تهران، مهدی چمران با 18 رأی دوباره بر کرسی ریاست شورای شهر نشست. مرتضی طلایی هم نایب رییس شورا شد.

• رونمایی از رادارهای کیهان و آرش

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)گفت: رادار کیهان یک رادار 2بعدی با قابلیت کشف فاصله، زاویه و سمت و سرعت شعاعی اهداف است و قابلیت آشکارسازی و رهگیری اهداف هوایی شامل هواپیماهای متعارف، استیلس (پنهانکار) بلندپرواز و بمب افکن و ترابری را دارد

• آیت‌الله هاشمی شاهرودی در شانزدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری: خبرگان در هندسه نظام موقعیت محوری دارد

نایب‌رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خبرگان نقطه جمع اسلامیت و جمهوریت نظام است، گفت: مجلس خبرگان در هندسه نظام جمهوری اسلامی موقعیت محوری دارد. آیت‌الله شاهرودی درباره مذاکرات هسته ای با اشاره به وضع تحریم‌‌های جدید، افزود: همانطور که رهبری فرمودند در مذاکره با آمریکا امیدی نیست و در برابر زورگو سخن نتیجه نمی‌دهد.

• روحانی: روابط کشورهای فارسی‌زبان باید در همه عرصه‌ها توسعه یابد

رئیس‌جمهور با اشاره به روابط گسترده و صمیمانه سه کشور ایران، تاجیکستان و افغانستان، بر توسعه مناسبات کشورهای فارسی‌‌زبان در همه عرصه‌ها تأکید کرد.

لاریجانی در گردهمایی معاونان روابط عمومی بسیج: پیروزی در مسائل بین‌المللی نیازمند همگرایی درونی است/ بسیج فریاد بلند همراه با ندای طبیبانه و حضور در صحنه است

• سرلشکر صفوی: آمریکا مجبور است به ایران امتیاز بدهد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است تاثیرگذار اصلی در منطقه غرب آسیا باشد و آمریکایی‌ها مجبور هستند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند، چراکه دست برتر با ایران است.

• جعفر توفیقی: وظیفه خود را در وزارت علوم انجام دادم/ نجفی سیاست‌ها را ادامه می‌دهد. توفیقی مشاور سابق وزیر علوم که چند روز پیش وزارت علوم را ترک کرده، خاطرنشان کرد که  حتی با دعوت دوباره از سوی نجفی هم به وزارت علوم باز نمی‌گردد.

• احتمال اکران «رستاخیز» پس از پایان اکران «آرایش غلیظ»

رستاخیر به کارگردانی احمدرضا درویش در زمان نمایش در جشنواره فیلم فجر با انتقاد‌های گسترده‌ای از سوی طیف‌های مختلف روبه‌رو شد.

• ارزبری 40میلیون دلاری واردات چادر مشکی/ عضو هیأت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران از ارزبری 40 میلیون دلاری واردات پارچه چادر مشکی در هر سال خبر داد و گفت: برای جلوگیری از واردات پارچه لباسی به نام چادر مشکی، چند بار با سازمان توسعه تجارت مکاتبه کردیم ولی به نتیجه نرسید.

• حدادعادل: استیضاح هیچ وزیری در دستور کار نیست/ استیضاح 5 وزیر فضاسازی روزنامه‌های اصلاح‌طلب است

• ظریف: هیچ‌یک از تروریست‌های منطقه ایرانی نیستند

رئیس دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه بلژیک با بیان اینکه هیچ‌یک از تروریست‌های منطقه ایرانی نیستند، درباره روند مذاکرات خاطرنشان کرد: بعد از بحث‌هایی که با خانم اشتون داشتم، کاملا خوش‌بین هستم که در موعد مقرر بتوانیم این مسئله را حل کنیم.

• فرار 30 نوجوان آمریکایی از بازداشتگاه

• مقامات ایالت «تنسی» آمریکا اعلام کردند که بیش از 30 نوجوان از بازداشتگاهی در «ناشویل» فرار کردند که 17 نفر از آنها همچنان آزاد هستند.

• کوثری در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی: هر اقدامی درباره پروتکل الحاقی باید به تصویب مجلس برسد /اظهارنظر کنندگان در این زمینه مسئولیتشان را مشخص کنند

هاشمی رفسنجانی روز گذشته در دیدار با سفیر فنلاند پیشنهاد پذیرش پروتکل الحاقی در قبال رفع کامل تحریم‌ها را مطرح کرده بود.

• آنجلا مرکل صدراعظم آلمان: داعش تهدیدی علیه آلمان و کل اروپا است

• جزئیات دیگری از جلسه کمیته بورس مجلس با نجفی/ اذعان به سوءاستفاده سیاسی از بورسیه‌ها

نبوی،عضو کمیته بررسی بورس‌های تحصیلی مجلس گفت: برخی افراد منتشرکننده اسامی استفاده از رانت در بورس‌های تحصیلی از افراد نزدیک به فتنه هستند که هدف آنها رسیدن به اهداف و منافع سیاسی و جناحی بود.

• معاونت حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به پلمب باشگاه استقلال: از طریق مراجع قانونی پیگیر هستیم

واعظی، وزیر ارتباطات :شتابی در اجرای نسل سوم و چهارم موبایل بدون توجه به مسائل فرهنگی نداریم

• موسوی:‌ ظرفیت انجمن روزنامه‌ نگاران مسلمان در اختیار آرمان فلسطین است

سید نظام الدین موسوی، دبیرکل انجمن روزنامه‌ نگاران مسلمان در دیدار با نماینده حماس در تهران از آمادگی این انجمن برای کمک به اهداف و آرمان‌های فلسطین خبر داد و گفت: به عنوان برادران دینی مردم فلسطین وظیفه داریم که به اهداف و آرمان فلسطین کمک کنیم.

• رقابت مسکو و برلین برای حضور در بازار انرژی ایران/ پیش‌دستی آلمان بر آمریکا در زمینه ادامه روابط تجاری با ایران

یک رسانه آمریکایی طی گزارشی تحلیلی به رقابت مسکو و برلین برای حضور در بازار انرژی ایران که یکی از بزرگترین کشورهای دارای ذخایر انرژی است، اشاره کرد.

• مرتضی محصص، عضو کمیته فنی فدراسیون :کی‌روش بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی است

• درگذشت پدر علم حقوق ایران/ ناصر کاتوزیان پدر علم حقوق ایران در سن 83 سالگی  درگذشت.

• امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار ازادی امروز در بازارها به بهای 947 هزار تومان خرید فروش شد.همچنین قیمت نیم سکه هم به 475 هزار تومان رسید.ربع سکه هم 267 هزار تومان در بازارها معامله شد. هر دلار هم امروز با قیمت 3135 تومان خریداری و 3150 تومان فروخته شد.

 

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول