اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

دبیر اجرایی طرح فراگیر رادیو قرآن به فارس خبر داد

شرکت بیش از ۴ میلیون نفر در طرح «قرآن کتاب زندگی» / تجلیل از ۱۱۴ نفر در هر بخش

دبیر اجرایی طرح فراگیر رادیو قرآن از شرکت بیش از ۴ میلیون نفر در طرح امسال «قرآن کتاب زندگی» خبر داد و گفت: در آیین اختتامیه از ۱۱۴ نفر از برگزیدگان هر بخش تجلیل به عمل می‌آید.

شرکت بیش از ۴ میلیون نفر در طرح «قرآن کتاب زندگی» / تجلیل از ۱۱۴ نفر در هر بخش

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس طرح فراگیر رادیو قرآن با عنوان قرآن کتاب زندگی که از اوایل تابستان 1393 آغاز شده بود هفته آخر خود را طی می‌کند و آیین اختتامیه آن پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه 1393 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

پوشش طرح فراگیر رادیو قرآن توسط 16 شبکه رادیویی

«محمد خالقی» دبیر اجرایی طرح فراگیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پوشش طرح توسط 16 شبکه رادیویی گفت: چهاردهمین دوره طرح چند رسانه‌ای و فراگیر رادیو قرآن با محوریت سوره مبارکه «لقمان» از ابتدای تیر‌ماه آغاز و 6 شهریور‌ماه 1393 همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت با برگزاری آیین اختتامیه به پایان می‌رسد.

افزوده شدن بخش وبلاگ‌نویسی برای اولین بار

وی از برگزاری این طرح در چهار بخش خبر داد و گفت: این دوره از طرح فراگیر رادیو قرآن در بخش‌های مسابقه پیامکی، شفاهی، کتبی و وبلاگ‌نویسی برگزار شد و شرکت‌کنندگان از یکی از راه‌های اعلام شده در طرح شرکت کردند. همچنین بخش وبلاگ‌نویسی امسال برای اولین بار به طرح افزوده شده است.

شرکت بیش از 4 میلیون نفر در طرح فراگیر رادیو قرآن

دبیر اجرایی طرح فراگیر رادیو قرآن از شرکت بیش از 4 میلیون نفر در دور چهاردهم طرح خبر داد و گفت: این دوره از طرح رشد قابل توجهی داشته و بیش از چهار میلیون نفر در بخش‌های مختلف طرح مانند کتبی، شفاهی، پیامکی و وبلاگ‌نویسی از طریق 16 شبکه رادیویی و روزنامه‌های کثیر‌الانتشار و پیام‌نمای شبکه دو شرکت کرده‌اند.

وی در خصوص نحوه حضور علاقه‌مندان در طرح گفت: عموم مردم قرآن دوست از طریق امواج رادیو به صورت روزانه سؤال مسابقه پیامکی را دریافت و یا از طریق پیام‌نمای شبکه دو، روزنامه‌های کثیر‌الانتشار و یا تبلیغات طرح که در اماکن مذهبی و حتی نمایشگاه قرآن اجرا شده بود در بخش‌های مختلف طرح شرکت می‌کردند.

تجلیل از 114 نفر از برگزیدگان هر یک از بخش‌ها

وی از تجلیل 114 نفر از برترین‌های هر یک از بخش‌های طرح خبر داد و گفت: امسال قرار است از 114 نفر از شرکت‌کنندگان هر یک از بخش‌های طرح فراگیر رادیو قرآن تجلیل شود، البته تلاش می‌کنیم طی روز‌های آینده این جوایز افزایش یابد.

خالقی از اهدای جوایز نفیس به شرکت‌کنندگان در آیین اختتامیه خبر داد و گفت: امسال هم مانند سال گذشته به حاضران در مراسم اختتامیه طرح جوایز نفیسی به قید قرعه اعطا می‌شود.

بخش وبلاگ‌نویسی تا پایان شهریور‌ماه ادامه دارد

دبیر اجرایی طرح فراگیر رادیو قرآن از ادامه بخش وبلاگ نویسی طرح فراگیر تا اواخر شهریور‌ماه خبر داد و گفت: بخش وبلاگ نویسی طرح تا اواخر شهریور‌ماه ادامه دارد و در آیین اختتامیه برترین‌های سه بخش دیگر تجلیل می‌شوند، البته برترین‌های این بخش طی مراسمی در آینده تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول