اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

از ۱۲ لغایت ۲۱ شهریور‌ماه ۹۳

آزمون‌های عملی و مصاحبه قاریان و مدرسان قرآن برگزار می‌شود

مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن از برگزاری آزمون‌های عملی و مصاحبه طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم در دو مرحله از ۱۲ لغایت ۲۱ شهریور‌ماه ۱۳۹۳ خبر داد.

آزمون‌های عملی و مصاحبه قاریان و مدرسان قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس آزمون عملی قاریان شرکت‌کننده در سومین دوره از طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم در روز‌های 12، 13 و 14 شهریور‌ماه 1393 برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون‌های قاریان و مدرسان به صورت مجزا

«محمد‌تقی میرزا‌جانی» مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با فارس از برگزاری مصاحبه و آزمون شفاهی قاریان شرکت‌کننده در سومین دوره از طرح خبر داد و گفت: در این مرحله از آزمون که در روز‌های چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه 12، 13 و 14 شهریور‌ماه برگزار می‌شود قاریان قرآن کریم ابتدا به صورت شفاهی به سؤالات اساتید مبنی بر حفظ و تفسیر قرآن پاسخ می‌دهند. پس از آن این افراد دو تلاوت تحقیق و ترتیل ارائه می‌کنند.

وی از برگزاری آزمون شفاهی و مصاحبه مدرسان قرآن کریم در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 شهریور‌ماه خبر داد و گفت: آزمون مدرسان قرآن یک هفته بعد از قاریان در شورای عالی قرآن برگزار می‌شود و این افراد در موضوع تدریس و کلاس‌داری قرآن کریم مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

برگزاری آزمون کتبی جبرانی برای قبول‌شدگان آزمون عملی

میرزاجانی از برگزاری آزمون کتبی جبرانی در مهر‌ماه 1393 خبر داد و گفت: برای آن دسته از کسانی که آزمون عملی و مصاحبه طرح را با موفقیت پشت سر گذاشته اما در برخی از مفاد آزمون کتبی نمره لازم را کسب نکرده‌اند یک آزمون جبرانی مجدد در اواخر مهر و یا اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود تا این افراد هم فرصتی دوباره برای کسب مدرک داشته باشند.

اعطای مدارک طرح اواخر آبان‌ماه

مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن از اعطای مدارک برگزیدگان دور سوم طرح ارزیابی قاریان و مدرسان در اواخر آبان خبر داد و گفت: نتایج نهایی طرح در هر دو بخش قاریان و مدرسان قرآن کریم اواخر آبان و یا اوایل آذر‌ماه 1393 اعلام و دور چهارم از دی‌ماه با نام‌نویسی از داوطلبان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول