اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ اظهارات مهم ظریف درباره عربستان/ اعتراض آیت‌الله مکارم شیرازی به یک تحریف رسانه‌ای/ واکنش شریعتمداری به اظهارات روحانی/ انتقاد زیباکلام از رئیس‌جمهور فروش استقلال و پرسپولیس تا یک ماه دیگر، نجات یوزپلنگ‌ها به دست کوشکی و دلبر، شکسته شدن حصر آمرلی، تلاش برای تغییر قیمت خودرو و واکنش عراقچی به درخواست‌های غرب از مهمترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۶-۹ ۱۷:۰۶ http://fna.ir/
0

*ظریف: آماده سفر به عربستان و استقبال از سعود الفیصل در تهران هستم/ تحریم‌های جدید؛ مخالف «روح» توافق ژنو/ اگر ضرورت بدانیم اقدام مشابه انجام می‌دهیم

وزیر امور خارجه گفت: آماده سفر به عربستان و استقبال از همتای عربستانی خود در تهران است. محمدجواد ظریف در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا افزود: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم، در قبال این اقدامات، اگر ضرورت بدانیم، اقدام مشابه انجام دهیم. تحریم‌های اعمال شده خلاف روح توافقنامه ژنو است.محمد جواد ظریف افزود: ایران این حق را برای خود محفوظ می‌داند، در قبال این اقدامات، اگر ضرورت بداند، اقدام مشابه انجام دهد.وزیر خارجه درباره اختلاف نظرهای داخلی خاطرنشان کرد: در حالی که دیدگاه‌های مختلفی در کشور ما وجود دارد که این امر مبارکی است، اما هیچ گروه فشاری در ایران نیست که نخواهد ما به راه‌حل برسیم.دکتر ظریف با اشاره به آمادگی برای گسترش روابط با عربستان ولزوم مبارزه با تروریسم گفت: افراط و خشونت در منطقه محدود به منطقه نخواهد بود

*نیویورک‌تایمز: روحانی دیدگاه ایرانی‌ها درباره بی‌اعتمادی به آمریکا را تکرار کرد/ سخت‌ترین موضع‌گیری «شیخ دیپلمات» علیه واشنگتن

این روزنامه نوشت: روز شنبه آقای روحانی لحن کاملا متفاوتی داشت و صحبتهایی درباره بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا را تکرار کرد.

*تاکید آیت‌الله مکارم شیرازی بر پالایش فضای مجازی/ سخنانم در ارتباط با اینترنت تحریف شد

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اشتباه بودن عجله در ارائه نسل سوم اینترنت تاکید کردند: تکنولوژی غربی مانند یک آب گل‌آلود و غیربهداشتی است، البته آب مایه حیات است ولی آب گل‌آلود را باید تصفیه کرد .در چند روز اخیر صحبتهای این مرجع عالیقدر درباره احتیاط برای ارائه نسل سوم اینترنت را به مخالفت با تکنولوژی تحریف کرده بودند.

*عراقچی: میز مذاکرات را رها نمی‌کنیم/ به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم حقوق هسته‌ای ایران را محدود یا لغو کند

معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده گفت: همه بخش های برنامه هسته ای ایران و ساختار و اهداف آن صلح آمیز است. به همین علت ما هیچ مشکلی با شفافیت، نظارت یا بازرسی بیشتر نداریم. اما اگر کسی بخواهد تحت عنوان بازرسی به دنبال چیزدیگری باشد به شدت روی این مسئله حساسیت نشان می دهیم.

*علی لاریجانی:نباید نسبت به مذاکرات هسته‌ای نا‌امید بود/ سمت‌گیری مناسب دولت در حوزه‌ اقتصادی

رئیس مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت: مذاکره‌کنندگان ایرانی هم‌اکنون در حال مذاکره هستند و قطعاً برای وصول نتیجه باید خیلی تلاش کرد و نباید به صورتی ناامیدانه به این موضوع نگاه کرد.

*احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی:معاینه ‌فنی به مضحکه‌ای تبدیل شده/ قضیه اسکانیا نشان داد راه‌های غیرمتعارف به ناجا بسته است/ اسکانیا رفع ایراد کرد

*افشارزاده: فردا در جلسه از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنم/ قلعه‌نویی از بهترین مربیان ایران است

*وزیر راه و شهرسازی:اتصال فرودگاه امام خمینی و مهرآباد از طریق راه‌آهن/ کل پروازهای حج از فرودگاه امام انجام می‌شود

*تأخیر در اعلام نتایج ارشد و دکتری دانشگاه آزاد/ اعلام نتایج 13 شهریور به بعد خواهد بود.

*صادق زیباکلام،استاد دانشگاه تهران:مقصر رأی آوردن استیضاح وزیر علوم شخص رئیس‌جمهور بود/استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: مقصر رأی مثبت نمایندگان به استیضاح وزیر علوم شخص رئیس جمهور و سخنرانی‌های چند روز قبل از استیضاح با عنوان «به جهنم بروید» ‌بود .وی همچنین درباره تحریمهای جدید اشاره داشت که آمریکا ذاتا با ملت ایران دشمنی ندارد.

 

*شریعتمداری :آقای روحانی حقوقدان است و از تفاوت میان «جرم‌مشهود» و «جرم غیرمشهود» باخبرند

مدیر مسئول روز نامه کیهان در سرمقاله امروز تصریح کرد: تاکید رئیس‌جمهور محترم که دولت همه توصیه‌های رهبر معظم‌انقلاب را اجرایی و عملیاتی می‌کند، قابل تقدیر است و از وی غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت و نمی‌رود.اما جرم برخی افراد حامی فتنه کاملا مشهود است وبراساس همین جرم مشهود می توان برخورد کرد.گفتنیست رئیس جمهور دیروز در پاسخ به خبرنگار روزنامه کیهان در نشست خبری از این گفت که نمی توان افراد را به دلایل تخیلی از حقوق اجتماعی محروم کرد.

*حمید رضا جانباز،مدیرعامل آبفای کشور : تهران در آستانه ورود به وضعیت قرمز از لحاظ تأمین آب قرار دارد/با این وضعیت منابع به اهداف برنامه پنجم در پوشش آبرسانی به روستاها نمی رسیم.

*وزیر دادگستری :استقلال و پرسپولیس حداکثر تا یک ماه آینده به فروش می‌رسند/وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: یکی از شروط ما ارائه سهم به یکی از پیشکسوتان است و امیدواریم بتوانیم به نحو قابل قبولی این دو باشگاه را واگذار کنیم

*دلبر و کوشکی ناجی یوزپلنگ آسیایی/شمارش معکوس برای تکثیر «دلبر و کوشکی/تکثیر در اسارت دو یوز ماده و نر«دلبر و کوشکی» از راهکارهای محیط زیست برای جلوگیری از انقراض یوزپلنگ آسیایی بوده که قرار است این پروژه با ایجاد مرکز تحقیق و بررسی یوز آسیایی و انتقال دو یوز به پارک پردیسان تکمیل و اجرایی شود.

*رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودرو :وزارت صنعت تخلفات خودروسازان را اصلاح کند/ علی علیلو،عضو کمیسون صنایع مجلس افزود: ما نسبت به نحوه قیمت‌گذاری خودرو معترض هستیم، ولی دلیلی ندارد که وارد کار قیمت‌گذاری شویم

 

*منابع رسانه‌ای عراق: محاصره «آمرلی» شکسته شد/منابع خبری اعلام کردند محاصره «آمرلی» طی عملیات امروز نیروهای امنیتی عراق با همکاری نیروهای داوطلب مردمی در هم شکسته شد.در این باره یک فرمانده ترکمانی از پایان محاصره آمرلی و روستاهای اطراف آن از سوی تکفیری‌های داعش خبر داد.همچنین خبرها حکایت از این دارد که ائتلاف «نیروهای عراقی» آزادی وزیر دفاع «صدام» را شرط آشتی ملی اعلام کرده است.

* وزیر خارجه فنلاند: داعش تهدیدی جدی برای همگان است/به حصول توافق جامع هسته‌ای با ایران امیدوار هستیم.

از بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار ازادی امروز در بازارها به بهای 952 هزار تومان خرید وفروش شد.قیمت نیم سکه هم به 277هزار تومان رسید.ربع سکه هم به بهای 267 هزار تومان معامله گردید.دلار هم امروز در بازارها به بهای 3130 تومان خریداری و 3150 تومان فروخته شد.

 

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول