اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن ادارات ورزش شهرستان‌های خراسان‌جنوبی

مسئول فرهنگی و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر مسابقات قرآن کریم ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن ادارات ورزش شهرستان‌های خراسان‌جنوبی

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: مسابقات استانی قرآن کریم ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان جنوبی در دو رشته مفاهیم و قرائت قرآن کریم(ترتیل) در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

 وی افزود: در این مسابقات 34 قاری قرآن و آشنا به مفاهیم کلام الهی از 9 شهرستان خراسان جنوبی شرکت داشتند.

*الهی در رشته قرائت و خاکسار در بخش مفاهیم قرآنی حائز رتبه‌های نخست شدند

مسئول فرهنگی و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در رشته قرائت( ترتیل) در بخش خواهران اکرم الهی از طبس مقام نخست را کسب کرد، ‌خدیجه صیامی از درمیان رتبه دوم را بدست آورد و فهیمه بخشی‌پور از طبس مقام سوم را از آن خود کرد.

عزیزی یادآور شد: رشته مفاهیم مسابقات استانی قرآن کریم ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان جنوبی بصورت شفاهی از کتاب «دقایقی با قرآن» حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی برگزار شد.

وی گفت: در بخش خواهران، عفت خاکسار مقدم از بشرویه ‌مقام نخست را از آن خود کرد،‌ مهین حسین‌خو از قاین جایگاه دوم را بدست آورد و فاطمه محمد‌زاده از زیرکوه عنوان سوم را کسب کرد.

*حسینی در رشته ترتیل و لطفی‌نسب در رشته مفاهیم مقام نخست مسابقات را از آن خود کردند

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: در رشته قرائت(ترتیل) قرآن کریم بخش برادران این دوره از مسابقات، محسن حسین‌خو از قاین در ‌جایگاه نخست ایستاد،‌ مهدی وطن‌پرست از درمیان مقام دوم را کسب کرد و علی صیامی از درمیان رتبه سوم را از آن خود کرد.

عزیزی اضافه کرد: در رشته مفاهیم مسابقات استانی قرآن کریم ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان جنوبی در بخش برادران، مصطفی لطفی‌نسب از زیرکوه مقام نخست را کسب کرد و مهران خزاعی مسک از درمیان رتبه دوم را بدست آورد.

وی گفت: نفرات نخست رشته‌های ترتیل و مفاهیم این دوره از مسابقات به عنوان نماینده خراسان جنوبی، در مسابقات کشوری که در دهه کرامت به میزبانی قم برگزار می‌شود، حضور دارند.

قابل ذکر است در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان جنوبی از نفرات برتر با لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام/69014/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول