اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ انتقاد رهبر انقلاب از عملکرد بانک‌ها و لزوم توجه جدی به تکمیل مسکن مهر/ جشن و شادی مردم غزه/ رایزنی برای کاهش قیمت خودرو/ زمان پیش‌ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات/ اکران 3 فیلم حاشیه‌دار/ شایعه اولتیماتوم به دایی آغاز بازطراحی قلب رآکتور اراک، افزایش نرخ بلیت قطار، گران نشدن نان و اظهارات حجت الاسلام سعیدی درباره اصلاح طلبان از مهم‌ترین اخبار امروز فارس به شمار می‌رود.
۱۳۹۳-۶-۵ ۱۹:۲۳ http://fna.ir/
0

• رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت: جلوی واردات کالاهای غیرضروری را بگیرید/ مسئله فتنه از خطوط قرمز است/ ضرورت سعه صدر و آرامش دولت در قبال انتقادهای منصفانه

رهبر انقلاب اسلامی در توصیه‌ای، دولتمردان را به پرهیز از دو قطبی کردن جامعه با شعارها و دعواهای سیاسی سفارش کردند و گفتند: جناح‌بندی‌های سیاسی اشکالی ندارد اما نباید جامعه را به دو قطب تبدیل کرد زیرا این کار موجب دل زدگی و خستگی مردم و شکننده شدن محیط جامعه می شود. ایشان خاطرنشان کردند: مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند. حضرت آیت الله خامنه‌ای توصیه بعدی‌شان را به رعایت سعه صدر و آرامش در قبال انتقادهای منصفانه اختصاص دادند و گفتند: آقای رئیس جمهور از برخی انتقادها ناراحتند که البته در برخی موارد هم واقعاً حق با ایشان است و برخی انتقادها، تند و گاهی غیرمنصفانه هستند. ایشان  تأکید کردند: همواره دولتها نسبت به دوره‌های گذشته خود منتقد بوده‌اند که ایرادی هم ندارد اما این انتقاد نباید حالت اغراق‌آمیز و تخریب پیدا کند، زیرا در روحیه مردم تأثیر بد می گذارد و آنان را نسبت به آینده نیز نامطمئن می کند. رهبر انقلاب اسلامی یکی از مشکلات جدی کنونی کشور را بنگاه داری بانک ها دانستند و تأکید کردند: دولت باید این موضوع را بطور جدی پیگیری و حل کند زیرا بانکها باید در خدمت تولید باشند و اگر در خدمت تولید قرار گیرند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه موضوع واردات، فقط از طریق تعرفه حل نخواهد شد، افزودند: دولت باید درخصوص واردات کالاهای غیر ضروری و تجملی سخت گیری بیشتری انجام دهد و اِعمال قدرت کند.

• پیروزی مردم غزه  پس از 51 روز مقاومت

مردم غزه پس از 51 روز پایداری در برابر حملات رژیم صهیونیستی، شب گذشته پس از آتش‌بس برای جشن و شادمانی به خیابان‌ها آمدند.

• لاریجانی: مقاومت فلسطین شکستی تاریخی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد/ این ملت قدرت نابودی غده سرطانی را دارد

• حماس: پیروزی غزه بر ذخیره مقاومت در کرانه باختری افزوده خواهد شد

یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس پیروزی مقاومت را هدف قرار دادن نظریه امنیت ملی رژیم صهیونیستی توصیف کرد و گفت که انعکاس این پیروزی به زودی در کرانه باختری به عنوان انبار مقاومت منعکس خواهد شد.

• هر ایرانی سالی 20 کیلو روغن نباتی مصرف می‌کند

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تاکنون با موردی از مصرف روغن پالم در شیر خشک برخورد نداشته‌ایم، گفت: سرانه مصرف روغن نباتی برای هر فرد به 20 کیلوگرم رسیده است.

• پیرموذن، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: قیمت خودرو همچنان معقول نیست/ کاهش بیش از 3 درصد را مدنظر داریم

• حجت‌الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه: اصلاح‌طلبان افراطی ولایت‌فقیه را قبول ندارند/ برخی خواص امروز نقش طلحه و زبیر را بازی می‌کنند

• توماس هسلر مربی آلمانی پدیده خراسان: وقتی به حرم امام رضا (ع) می‌روم آرامش خاصی می‌گیرم

• رئیس سازمان انرژی اتمی: راه با ساخت نسل‌های جدید سانتریفیوژ هموار شده است/ آغاز بازطراحی قلب رآکتور اراک

علی اکبر صالحی از شروع بازطراحی قلب رآکتور اراک خبر داد و گفت: در ساخت نسل‌های جدید سانتریفیوژ، راه برای ایران هموار شده است و بوشهر در سال‌های آینده به قطب انرژی کشور تبدیل خواهد شد.

• خواجه‌وند: اولتیماتوم به دایی شایعه است

سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: پولادی اگر می‌خواست با الشحانیه تمرین کند همین کار را می‌توانست با پرسپولیس در تهران انجام دهد.

• رئیس سازمان معدن، صنعت و تجارت استان تهران: نان گران نمی‌شود/ تشدید طرح نظارت بر میوه‌فروش‌ها

• عزم جزم سازمان سینمایی برای اکران فیلم‌های حاشیه‌دار

سازمان سینمایی سعی دارد سه فیلم حاشیه‌ساز و جنجالی عصبانی نیستم، پاداش و خانه پدری را اکران کند. عصبانی نیستم ساخته رضا درمیشیان درخصوص فتنه 88 است.

• فرمانده ناجا در فرودگاه زاهدان: جمشید دانایی‌فر به احتمال زیاد به شهادت رسیده است

این درحالی است که روز گذشته فرمانده مرزبانی ناجا گفت دانایی‌فر زنده است.

17 بهمن‌ماه سال گذشته پنج نفر از مرزبانان ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده شدند که چهار نفر از مرزبانان ایرانی فروردین‌ماه امسال از چنگال آن‌ها رهایی یافتند و تا کنون سرنوشت جمشید دانایی‌فر مشخص نشده است.

• مرزبان سرمربی پدیده خراسان: فغانی دو پنالتی برای ما نگرفت/ او از من هم مثل دایی عذرخواهی کند

• مدیرعامل راه آهن: نرخ بلیت قطار از مهرماه افزایش می‌یابد

• سردار جزایری: پهپاد اسرائیلی از یکی از کشورهای منطقه شمال ایران ارسال شده بود

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: انهدام پهپاد جاسوسی اعزام شده به مرزهای ایران خاتمه اقدامات ما نخواهد بود بلکه پاسخ این حرکت دشمن را در خاک سرزمین‌های اشغالی خواهیم داد.

• آغاز پیش‌ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات از شنبه 8 شهریور/ سازمان حج و زیارت از آغاز پیش‌ثبت‌نام برای سفر زیارتی عتبات عالیات از هشتم شهریورماه خبر داد.

• غلامپور:‌ دایی دروازه‌بان پرسپولیس را مشخص می‌کند/ بازی نکردن سوشا دلیل خاصی ندارد

• از بازارها چه خبر

امروز هر سکه تمام بهار آزادی944 هزار تومان، نیم سکه 474هزارو پانصد تومان و ربع سکه 266هزار و پانصد تومان خرید و فروش شد. دلار هم امروز با قیمت 3125 تومان خریداری و با قیمت 3132 تومان فروخته شد.

انتهای پیام/

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول