اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه اکوادور به غزه

اکوادور که همواره از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده محموله 10 تنی کمک‌های بشر دوستانه خود را در چند روز آینده به نوار غزه ارسال خواهد کرد.

ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه اکوادور به غزه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه در اکوادور همچنان در حال گردآوری کمک‌های بشر‌دوستانه از قبیل غذا، دارو و لباس مناسب برای ارسال به سرزمین فلسطین است.

خبرگزاری «آندس» در این خصوص نوشت: محموله کمک‌های بشر‌دوستانه اکوادور از طریق یک هواپیمای نظامی به مصر و سپس از آنجا به نوار غزه ارسال خواهد شد.

«ریکاردو پاتینیو» وزیر امور خارجه اکوادور در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد: تاکنون نزدیک به 10 تن از کمک‌های بشر‌دوستانه توسط ملت سخاوتمند اکوادور جمع‌آوری شده که این روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا روز 25 آگوست ادامه خواهد داشت.

وزارت امور خارجه، کمیته ملی مبارزه با حوادث و وزارت بهداشت اکوادور در حال جمع‌آوری مواد بهداشتی و درمانی درخواست شده توسط فلسطین می‌باشد.

به گزارش فارس، از زمان یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دولت اکوادور همواره اقدامات وحشیانه این رژیم را محکوم کرده و به دنبال پیدایش راهی برای برقراری صلح و آرامش در سرزمین فلسطین است.

ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه از 8 روز پیش فعالیت خود را در اکوادور آغاز کرده و هدف از ایجاد این ستاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده و تا روز 25 آگوست به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از قبیل مواد غذایی فاسد نشدنی، لباس، دارو و سایر مایحتاج زندگی جهت ارسال به نوار غزه می‌پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول