اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی برای بررسی جنگ غزه تشکیل جلسه می‌دهد

توقف مذاکرات آتش‌بس در قاهره و شروع مجدد درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی در نهایت نخست وزیر این رژیم را واداشت بعد از ظهر چهارشنبه، به منظور بررسی درگیری در غزه، تشکیل جلسه دهد.

کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی برای بررسی جنگ غزه تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از برخی منابع خبری، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از ظهر چهارشنبه، به منظور بررسی درگیری غزه تشکیل جلسه می‌دهد.

روز گذشته، به دنبال از سرگیری درگیری میان حماس و رژیم صهیونیستی، مذاکرات آتش‌بس در قاهره، نیمه کاره رها شد و بعد از آن جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را بارها هدف موشک‌های خود قرار دادند.

حماس اعلام کرد که مسئولیت شکست مذاکرات بر عهده دولت اسرائیل است.

با این حال، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تشکیل جلسه اضطراری با وزرای کابینه خود خودداری کرد؛ موضوعی که موجب انتقاد اعضای کابینه وی شد و آنها گفتند:‌ «او تشکیل جلسه نداده است زیرا نمی‌خواهد تصمیم برای انجام اقدام قاطعانه را به رای‌ گذارد. نتانیاهو موضع تندی (در قبال حماس) در پیش گرفته، اما امیدوار است اتفاقاتی رخ دهد و توافق با حماس به سرعت حاصل شود.»

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول