اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین:

رژیم صهیونیستی مسئول شکست مذاکرات است

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین با هشدار نسبت به افزایش کشتارها و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه،‌ این رژیم را مسئول شکست مذاکرات آتش‌بس قاهره دانست.

رژیم صهیونیستی مسئول شکست مذاکرات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله، «تیسیر خالد» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول اصلی شکست تلاش‌های مصر برای دستیابی به توافق آتش‌بس که خواسته‌ها و مطالبات مقاومت فلسطینی را پاسخ دهد، دانست.

خالد در این خصوص گفت: وجود اختلاف مواضع و دیدگاه در صفوف کابینخ رژیم صهیونیستی و کمیته امنیتی آن و بالا بردن سقف خواسته‌ها در مذاکرات از سوی این رژیم، چیزی جز تلاش برای فرار از پاسخ به خواسته‌ها و مطالبات مشروع و برحق و انسانی مقاومت و همچنین مطالبات سیاسی آینده که خود را بر این رژیم تحمیل خواهد کرد، نیست.

وی تاکید کرد که کوتاه‌ترین راه برای دستیابی به آرامش و آتش‌بس در جبهه جنگ علیه نوار غزه، ‌پاسخ به مطالبات عادلانه و برحق ملت فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی و توقف فریب افکار عمومی مبنی بر عدم تحمیل محاصره علیه نوار غزه است.

خالد در ادامه نسبت به افزایش کشتارها و جنایات جنگی «اسرائیلی» در نوار غزه در صورت به بن بست رسیدن مذاکرات آتش‌بس در قاهره هشدار داد و از جامعه بین‌المللی خواست به مسئولیت‌های خود در این خصوص عمل و کابینه رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده و آن را وادار به پذیرش خواسته‌های برحق و مشروع ملت فلسطین و مقاومت فلسطینی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول