اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ کلکسیون پهپادهای شکارشده در ایران/ واکنش‌ها به تشکل «نواصلاح‌طلبان»/ حواشی جشنواره با حضور رفسنجانی/ عدم حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس/ تقدیر از جمشید هاشم‌پور دیدار ظریف با مراجع عراق، ناگفته‌های صالحی از استاکس نت، رد تمام کیفرخواست از سوی آقازاده معروف، احتمال آتش‌بس در نواره غزه و برگزاری مراسم یادبود مهدی نفر از مهمترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۶-۳ ۱۷:۰۸ http://fna.ir/
0

• رهبر معظم انقلاب: برگزاری کنگره شهدای اصناف به احیای نام این آبرومندان انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه بسیاری از شهدای برجسته اصناف و بازار شناخته‌شده نیستند، تصریح کردند: برگزاری کنگره شهدای اصناف و بازار یقیناً به احیای نام این آبرومندان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد. ایشان خاطرنشان کردند: بازاریان متدین در سراسر کشور از اولین گروه‌هایی بودند که به ندای امام راحل در طول نهضت لبیک گفتند و فضای کشور را در سال 1341 گرم کردند:

• کلکسیون پهپادهای شکارشده کامل‌تر شد/ سردار حاجی‌زاده: پهپاد ساقط شده رژیم صهیونیستی در ایران از نوع «هرمس» با شعاع عملیاتی 800 کیلومتر است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پهپاد ساقط شده توسط سپاه از نوع هرمس و ساخت رژیم صهیونیستی است. فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: در خصوص این نوع هواپیما اطلاعات قبلی وجود نداشت و تنها یک نمونه آن در سوریه ساقط شده بود اما این از نوع پیشرفته تری بود.

گفتنی است فیلم این پهپاد شکار شده در صفحه صوت و تصویر فارس منتشر شده است.

• صالحی: برخی کشورهای شرقی فریب غرب را برای ایجاد خرابکاری صنعتی در ایران خورده‌اند/ برگزاری دو مانور زمینی و هوایی در یک ماه گذشته در تاسیسات هسته ای

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران به تمام تجهیزات خریداری شده از خارج از کشور مشکوک بوده  گفت: برخی کشورهای شرقی فریب غرب را برای ایجاد خرابکاری صنعتی در ایران خورده‌اند.وی افزود :در دولت دهم اعلام شد که ویروس استاکس‌نت وارد صنعت ایران شده و قصد خرابکاری دارد ولی ما موضوع را بررسی و به موقع اطلاع‌رسانی کردیم و توانستیم جلوی خرابکاری‌های آنان را بگیریم.

• اشک‌های رفسنجانی در روز تولدش

نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد در روز تولد آیت‌الله رفسنجانی رئیس هیأت‌ امنای این دانشگاه برگزار شد .این جشنواره با حاشیه های فراوانی همراه بود.در این برنامه درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی متنی قرائت شد که درآن از وی به عنوان پیر اعتدال نام برده شد که در زمان انتخابات سال 88 نیز به حمایت از رأی مردم پرداخت!

• دیدار ظریف با آیت‌الله سیستانی / وزیر خارجه کشورمان با مرجع عالی شیعیان در عراق، دیدار و گفت‌وگو کرد. این دیدار پس از دیدار وزیر خارجه با مقامات بلند پایه عراقی صورت گرفت.

•  وکیل مهدی هاشمی: مهدی هاشمی و وکلایش حتی یک خط از کیفرخواست را هم قبول ندارند

• مسجدجامعی: باز هم نامزد ریاست شورا می‌شوم /وی در پاسخ به این پرسش که اگر رای نیاوردید آیا برای یکی دیگر از سمت‌ها‌ی هیئت رئیسه کاندید می شود، گفت: قدرت را تقسیم نمی کنم و در این صورت ترجیح می دهم تهران گردی را ادامه دهم.

 

• رئیس دانشگاه صنعتی شریف :وزیر علوم باید مدیریت جهادی و ولایی داشته باشد/ مطرح کردن بحث بورسیه‌ها سیاسی‌کاری است

* واکنش سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران/ سپاه پاسداران روند تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهد کرد

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران درخصوص تجاوز اخیر پهپادی اسرائیل به فضای ایران، گفت: ما تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهیم کرد و حق هرگونه پاسخی را برای خود قائل هستیم.

سیدمرتضی نبوی،عضو تشخیص مصلحت نظام: اصلاح‌طلبان در حوزه فرهنگ و آموزش دولت سهم دارند / دلم برای رجایی تنگ شده

• جهاد اسلامی از احتمال آتش‌بس در ساعات آینده خبر داد/ عربستان واسطه جدید مذاکرات

خالد البطش از نزدیک بودن اعلام آتش‌بس در نوار غزه خبر داد و در همین راستا منابع آگاه از تضمین‌های عربستان برای دور جدید مذاکرات و پایان محاصره غزه خبر دادند.

• تقدیر از ستاره سال‌های دور/ جمشید هاشم‌پور «شگفت‌زده» شد

در مراسم آغاز به کار پروژه سینمایی «هاری» از جمشید هاشم‌پور ستاره سینمای ایران در دهه شصت و هفتاد بدون اطلاع قبلی به وی و با حضور ابوالفضل پورعرب تقدیر شد.

• مراسم یادبود «مهدی نفر» در خبرگزاری فارس برگزار شد

موسوی: همیشه جای یک «نفر» بین ما خالی است/ رونمایی از تمبر و تندیس نفر و کارت خبرنگار افتخاری برای یگانه یادگارش

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به خصایص و سجایای اخلاقی مهدی نفر اظهار داشت: او با اخلاق خوبش یک الگو بود و توانست افراد مختلف را از طیف‌های متفاوت به خود جذب کند. او فردی بود که یک خبر تکذیبی نداشت.

• احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس فعالیت ندارد/ روابط عمومی دانشگاه‌ بین‌المللی ایرانیان با صدور اطلاعیه‌ای فعالیت احمدی‌نژاد برای انتخابات آینده مجلس را تکذیب کرد.

• کفاشیان:  کی‌روش شرایطمان را نپذیرد به مشکل می‌خوریم/ حق‌ پخش ندهند بهتر است در حد لیگ بنگلادش فعالیت کنیم

• چرا اصلاحات «نسل دومی‌ها» را نمی‌خواهد؟/ تشکل تازه تاسیس اصلاح طلبان جوان، واکنش‌های زیادی را برانگیخته است و حتی برخی نسل اولی‌های این جریان را سردرگم کرده است؛ بعضی حتی نمی‌دانند تشکل نسل دوم اصلاح طلبان دقیقا چه مرام و رفتاری دارد.

گزارش خواندنی فارس درباره وضعیت اصطلاح طلبان پس از ایجاد تشکل ندا را حتما در صفحه سیاسی مطالعه کنید.

• افشارزاده :رحمتی سمت نیمکت ما نرفت اما عزت قلعه‌نویی بیشتر شد/ گرفتن 12 امتیاز تا اینجا کار راحتی نبود

• مصوبه استخدام 12 هزار نفر نیروی انسانی در سازمان امور مالیاتی مغایر قانون اعلام شد

رئیس مجلس طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور مصوبه استخدام 12 هزار نفر نیروی انسانی در سازمان امور مالیاتی را مغایر قانون اعلام کرد.

• رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران: اختصاص 30 کد تلفن ثابت برای تمام ایران/ وی با اشاره به درآمد 9 هزار میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در سال 91، خاطرنشان کرد: سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان از مردم دریافت کردیم.

امروز از بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای 940 هزار تومان خرید وفروش شد.نیم سکه هم به قیمت 471 هزار تومان رسید.ربع سکه هم با قیمت 262 هزار تومان روی تابلوها ثبت گردید.همچنین هر دلار هم با قیمت 3110 خریداری و3120 فروخته شد

دانلود
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول