اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقام اسرائیلی: در صورت شکست مذاکرات آتش‌بس یکجانبه اعلام می‌کنیم

یک مقام اسرائیلی روز یکشنبه به رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد در صورت شکست مذاکرات، تل‌آویو آتش‌بس یکجانبه اعلام کرده و وضعیت غزه را در حالت «سکوت در برابر سکوت» قرار می‌دهد.

مقام اسرائیلی: در صورت شکست مذاکرات آتش‌بس یکجانبه اعلام می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، یک مقام صهیونیست روز یکشنبه از تصمیم این رژیم برای اعلام آتش‌بس یکجانبه در صورت شکست مذاکرات قاهره خبر داد. وی که در جمع گروهی از خبرنگاران اسرائیلی صحبت می‌کرد، گفت در صورتی که مذاکرات کنونی در مصر شکست بخورد، اسرائیل وضعیت در غزه را «سکوت در برابر سکوت»، به معنی عدم حمله در برابر عدم حمله، در نظر می‌گیرد.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز ضمن اعلام خبری مشابه، از طرح آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای مطرح کردن آتش‌بس در شورای امنیت با هدف فشار بر گروه‌های مقاومت فلسطینی خبر داده بود.

بر اساس طرح مد نظر تل‌آویو و کشورهای غربی، بازگشایی گذرگاه‌های غزه به بازگشت تشکیلات خودگردان به این منطقه، اعزام ناظران بین‌المللی به گذرگاه‌ها و تعهد فلسطینی مبنی بر عدم شلیک راکت، منوط می‌شود.

رژیم‌صهیونیستی در جریان دو هفته عملیات زمینی در نوار غزه، با برجا گذاشتن تلفات سنگین، مجبور به ترک این منطقه شد. صهیونیست‌ها مرگ 64 نظامی خود در غزه را تائید کرده‌اند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول