اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پایان نشست جهانی دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی با اعدام نمادین نتانیاهو

دانشجویان ۳۳ کشور عربی و آفریقایی در اعلام حمایت از غزه نشستی در خارطوم برگزار و بر ضرورت محاکمه سران رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

پایان نشست جهانی دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی با اعدام نمادین نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین»، دانشجویان 33 کشور عربی و آفریقایی برای یاری غزه، در خارطوم پایتخت سودان نشستی دو روزه برگزار کردند.

این نشست که از دیروز شنبه آغاز شده بود امروز با یک نمایشنامه پایان یافت و در این نمایشنامه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعدام شد و «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم به زندان ابد با اعمال شاقه محکوم شد.

در جلسه پایانی این نشست «ایهاب نافع» نائب رئیس ائتلاف جهانی انجمنهای دانشجویی حامی فلسطین سخنرانی کرد و توصیه‌هایی در مورد چگونگی کمک در روند بازسازی غزه ، حمایت از دانشجویان فلسطینی در دانشگاه‌های سودان و شکایت قضایی برای دانشجویانی که در جنگ غزه کشته شده‌اند، ارائه نمود.

«طیب هارون» رئیس اتحادیه وکلای سودان نیز در سخنانی گفت که با هماهنگی تشکیلات خودگردان و تمام آزادگان جهان مقامات رژیم صهیونیستی را به محاکمه خواهند کشاند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول