اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شورایاران و پلیس راهور انجام شد

برگزاری نخستین جلسه بررسی مشکلات ترافیکی جنوب شرق تهران

نخستین جلسه بررسی مشکلات ترافیکی جنوب شرق تهران در سال 93 با حضور قائم مقام شهردار منطقه، پلیس راهور منطقه و دبیران شورایاری محلات برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه بررسی مشکلات ترافیکی جنوب شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد موسوی ظهر امروز در نخستین جلسه بررسی مشکلات ترافیکی جنوب شرق تهران در سال 93 بر نقش‌آفرینی دستگاه‌های مردم نهاد و شورایاری در فرهنگ‌سازی و اصلاح رفتارهای ترافیکی و ارتقای فرهنگ ترافیکی تاکید کرد.

قائم مقام مدیریت شهری جنوب شرق تهران با اشاره به ظرفیت سرای محلات و ارتباط مستقیم این مراکز با مردم افزود: سرای محلات باید فضایی را برای ترویج فرهنگ صحیح ترافیکی اختصاص داده و در راستای بهبود رفتار ترافیکی و بحث خویشتنداری و رعایت ضوابط و مقررات رانندگی و ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان و به ویژه کودکان فعالیت کنند.

وی ضمن تقدیر از خدمات شایسته پلیس راهور خاطرنشان کرد: نیاز است که مردم و به ویژه شورایاران با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پلیس را یاری دهند تا وضع موجود به وضع مطلوب تبدیل شود.

قائم مقام منطقه با اشاره به اینکه ما با یک شهر ساخته شده مواجهیم گفت: شهرداری طرح‌های ترافیکی بسیار خوبی نظیر پیاده‌راه‌سازی بیست متری افسریه و اتصال‌هایی که قرار است در این محور ایجاد شود را در دستور کار دارد که با این اقدامات مشکل ترافیک افسریه به صورت ریشه‌ای حل می‌شود ولی به دلیل زمان‌بر و پرهزینه بودن این طرح‌ها و حجم بالای معارضان فعلا نیاز به طرح‌های مقطعی داریم.

محمد خانی نماینده پلیس راهور جنوب شرق تهران در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از میزان تصادفات به بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات نظیر مشکلات ناشی از تصادفات موتورسیکلت به جهت نداشتن کلاه ایمنی، عدم ایست در تقاطع‌ها و تغییر مسیرهای ناگهانی رانندگان، عدم استفاده عابرین پیاده از پل‌های هوایی و ... پرداخت و افزود: فرهنگسازی ترافیکی باید به صورت جدی مدنظر همگان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حجم بالای محورهای بزرگراهی در این منطقه خاطر نشان کرد: در راستای رسیدگی مطلوب به تخلفات، از شورایاران انتظار داریم که در محورهای محلی به پلیس کمک کنند.

این گزارش حاکی است، دبیران شورایاری محلات در این جلسه مسائل ترافیکی محله خود را جزء به جزء مطرح کردند و قائم مقام شهردار منطقه و نماینده پلیس راهور منطقه به بررسی کارشناسی موارد مطروحه پرداختند.

انتهای پیام/2462/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول