اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

60 فضای ورزشی از مجموع 102 مکان ورزشی خراسان جنوبی واگذار شده است

سرپرست معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: از مجموع 102 مکان ورزشی در سطح استان تاکنون تعداد 60 فضای ورزشی واگذار شده است.

60 فضای ورزشی از مجموع 102 مکان ورزشی خراسان جنوبی واگذار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین خسروی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه 93، پروژه‌های زیر 50 درصد ورزش خراسان جنوبی شناسایی و احصا شده است که بزودی به بخش خصوصی و خیران واگذار می‌شود و منافع ناشی از آن برای اتمام هرچه سریعتر پروژه‌های ناتمام در اولویت، هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به یک سالگی دولت تدبیر و امید و قرار گرفتن در آستانه هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خواستار برنامه‌ریزی منسجم در همه زمینه‌ها اعم از عمرانی، ورزشی، فرهنگی و جوانان شد.

سرپرست معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: باید به لحاظ اهمیت موضوع، این فعالیت‌ها به صورت مناسب به اداره کل گزارش شود.

 افتتاح دو پروژه ورزشی در استان در هفته دولت

خسروی با تبیین اهمیت سرعت‌بخشی در افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی برای ایجاد زمینه استفاده آحاد مردم در راستای تزریق هرچه بیشتر نشاط و شادابی در جامعه، خاطرنشان کرد: در هفته دولت یک پروژه ورزشی در مرکز استان و زمین چمن قاین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از دیگر برنامه‌های این بخش را پیگیری جذب اعتبارات ماده 180 عنوان کرد و افزود: منابع این اعتبارات برای توسعه متوازن ورزش هزینه می‌شود و هم‌اکنون پیگیر جذب این منابع هستیم.

سرپرست معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به انجام الزامات قانونی ماده 88 تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، یادآور شد: تاکنون تعداد 60 فضای ورزشی از مجموع 102 مکان ورزشی واگذار شده است و برای سایر اماکن فاقد متقاضی، به دنبال واگذاری آن به شهرستان‌ها و دهیاری‌ها هستیم و به زودی 17 پروژه خراسان جنوبی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

*بهره‌برداری 53 پروژه ورزشی خراسان جنوبی با 54 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است

خسروی با اشاره به روند اتمام پروژه‌های نیمه تمام، از کسری اعتبار 54 میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از 53 پروژه در سطح استان خبر داد و تصریح کرد : تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های قانونی، تعامل با وزارت، استانداری و سایر بخش‌ها برای تسریع بخشی به این روند بهره بگیریم.

وی گفت: یکی از برنامه‌های این حوزه برای ارتقای ظرفیت کار کارشناسی و توسعه آموزش، پیشنهاد اداره کل به وزارت ورزش و جوانان برای راه‌اندازی مرکز آموزش ضمن خدمت است.

سرپرست معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: همچنین در برنامه تبدیل وضعیت نیروهای قرار داد کار مشخص، به دنبال آن هستیم تا زمینه استخدام پیمانی آنان هرچه سریعتر فراهم شود.

وی در ارتباط با ارتقای ساختار و تکمیل پست‌های شهرستانی و نمایندگی‌ها خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی به وزارت متبوع شده است که حداقل کادر مورد نیاز در شهرستان‌ها، جذب هشت نفر و در نمایندگی‌ها جذب حداقل سه نفر با ایجاد پست‌های مورد نیاز پیش‌بینی شود.

انتهای‌پیام/69014/خ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول