اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«اوناسور» بیانیه محکومیت نسل‌کشی اسرائیل در غزه را تصویب کرد

اتحادیه ملت‌های آمریکای جنوبی (اوناسور) بیانیه‌ای مبنی بر محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار محصورشده غزه را به تصویب رساند.

«اوناسور» بیانیه محکومیت نسل‌کشی اسرائیل در غزه را تصویب کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، طی نخستین انجمن اتحادیه ملت‌های آمریکای جنوبی (اوناسور) در شهر «کوچابامبا» بولیوی، با شرکت شهروندان کشورهای این اتحادیه به منظور ایجاد همگرایی در منطقه، یک بیانیه در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه صادر و به تصویب رسید.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: «دامیان کوندوری» دبیر اجرایی کنفدراسیون اتحادیه کارگران روستایی بولیوی ضمن استقبال از شرکت‌کنندگان این انجمن که «اوو مورالس» رئیس جمهور بولیوی نیز در این نشست حضور داشت گفت: صدور این بیانیه توسط اتحادیه اوناسور جبهه‌ای در برابر نسل‌کشی اسرائیل در غزه می‌باشد.

رهبر کارگران روستایی بولیوی تاکید کرد: این بیانیه با بهره‌گیری از نتایج این رویداد تاسف بر‌انگیز در غزه و اینکه روسای جمهور عضو اتحادیه «اوناسور» رهبران مبارزات ضدامپریالیستی و ضد سرمایه‌داری در این منطقه هستند، تصویب شد.

به گزارش فارس، شمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه از 7 جولای (16 تیر) تا‌کنون حدود 2 هزار شهید و 10 هزار زخمی رسیده است.

در طول این مدت اکثر کشورهای آمریکای لاتین خاموش نمانده و با اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی، آن‌ها را تنها محکوم این میدان اعلام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول