اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس جمهور ونزوئلا:

منافع اقتصادی و عقاید نژادپرستانه، 2 هدف شوم اسرائیل در غزه

رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل از نابود کردن فلسطینیان و تجاوز به دیگر نقاط خاورمیانه چیزی جز حفظ و گسترش منافع اقتصادی خود و عقاید نژادپرستانه نیست.

منافع اقتصادی و عقاید نژادپرستانه، 2 هدف شوم اسرائیل در غزه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز گذشته طی نشستی با «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه فلسطین بار دیگر جنایات وحشیانه ارتش اسرائیل را مورد محکومیت قرار داده و اعلام کرد: مشکل فلسطین، مشکل همه کشورهای جهان است.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: «نیکلاس مادورو» در ادامه سخنانش در این نشست گفت که ما از صمیم قلب خواهان کمک و همدردی با مردم مظلوم فلسطین بوده و این جنگ ناعادلانه در برابر کودکان باید هرچه زودتر تمام شود؛ چرا اسرائیل به طرز ناجوانمردانه‌ای بیمارستان‌ها و مدارس را مورد هدف قرار می‌دهد؟

«مادورو» همچنین ضمن اشاره به شکست رژیم اسرائیل در این جنگ تأکید کرد: تصویرهای دلخراش منتشر شده باعث تکان دادن قلب هر بیننده‌ای می‌شود؛ قطعا پشت اهداف شوم و نژادپرستانه اسرائیلی‌ها در نابود کردن مردم مظلوم فلسطین تمامی قدرت‌های امپریالیست جهان قرار گرفته‌اند.

وی در بخشی از سخنانش تصریح کرد: پیام ما به صهیونیست‌ها پایان کشتار بی‌رحمانه‌شان و به فلسطینیان ادامه مقاومتشان بوده تا جایی که کل جهان بیدار شده و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ببیند.

این رژیم اگر فلسطین را نابود کند سپس به سراغ دیگر کشورهای عرب می‌رود به همین دلیل من از آن‌ها درخواست می‌کنم که هیچ باجی به این رژیم غاصب نداده و همواره حمایت خود را از فلسطین نشان دهند.

«مادورو» در پایان سخنانش به طرح بازسازی فلسطین پس از اعلام آتش‌بس اشاره کرده و افزود: ما به کمک اعراب ساکن ونزوئلا طرحی را برای بازسازی و کمک به فلسطین برنامه‌ریزی کرده‌ایم و از هیچ‌گونه کمک اقتصادی، فرهنگی و حتی صدور انرژی نیز به فلسطین دریغ نخواهیم کرد و آغوش همدردی و کمک ما همیشه به روی مردم مظلوم این کشور باز خواهد بود.

به گزارش فارس، ونزوئلا از آغاز حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی همواره حمایت رسمی خود را از مردم بی‌گناه فلسطینی اعلام کرده و بار‌ها با به راه انداختن تظاهرات و درخواست دخالت مجامع بین‌المللی در این امر حسن نیت خود را به همگان ثابت کرده است.

چندی است که این کشور با جمع آوری کمک‌های مردمی و تلاش برای رساندن آن‌ها به دست فلسطینیان به گونه‌ای دیگر مفهوم حقوق‌بشر و اقدامات بشردوستانه را در گوش جهانیان فریاد می‌زند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول