اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شورای قانونگذاری فلسطین با اشاره به آتش‌بس:

بازگشت بدون توافق فلسطینی‌ها از قاهره بهتر از توافق ذلیلانه است

شورای قانونگذاری فلسطین پس از عدم توافق آتش‌بس دائمی در قاهره اعلام کرد که عدم توافق بهتر از توافقی است که شروط برحق ملت و مقاومت را نادیده بگیرد.

بازگشت بدون توافق فلسطینی‌ها از قاهره بهتر از توافق ذلیلانه است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «عرب48» فلسطین، شورای قانونگذاری فلسطین در واکنش به عدم توافق کنونی مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره و برقراری موقت آتش‌بس 5 روزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: نمیتوان توافقی را قبول کرد که هزاران شهید و زخمی، تخریب منازل، کارخانه‌ها و اراضی زراعتی را بر باد دهد.

این شورا افزود: ملت فلسطین پس از تمام این قربانی‌ها مطلقا دیکته‌ها و شروط دیگران را نمی‌پذیرد و فقط به دنبال تحقق شروط مقاومت است.

در ادامه این بیانیه ضمن تاکید بر دنبال کردن شروط مقاومت آمده است که ملت فلسطین امضای هر توافق ضعیفی که این شروط را تحقق نبخشد مخالف است. غزه، پیروزی مسئله فلسطین است که در حال حاضر بازگشته و جایگاهش را در صحنه بین‌المللی و عربی باز یافته است.

در پایان بیانیه تاکید شد که ملت فلسطین با تمام قوا پشت سر مقاومت ایستاده و مطمئن است که مقاومت گزینه برتر و سریعتر برای پس گرفتن حقوق، از رژیمی است که چیزی جز زبان روز نمی‌فهمد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول