اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  شمال آفریقا

عضو جنبش سوسیالیست‌های انقلابی مصر در گفت‌وگو با فارس:

آزادی بازماندگان رژیم سابق، مصر را به شرایطی اسف‌بارتر رهنمون می‌کند

عضو دفتر سیاسی جنبش سوسیالیست‌های انقلابی مصر با محکوم کردن آزادی بازماندگان رژیم سابق تاکید کرد این اقدام بی‌شک مصر را به شرایطی بدتر و اسف‌بارتر از دوره مبارک رهنمون خواهد کرد.

آزادی بازماندگان رژیم سابق، مصر را به شرایطی اسف‌بارتر رهنمون می‌کند

«محمود عزت» عضو دفتر سیاسی جنبش سوسیالیست‌های انقلابی مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، آزادی «احمد عز» دبیرکل حزب ملی منحل این کشور را به این جهت که از بازماندگان رژیم سابق و دشمنان انقلاب مصر است، محکوم کرد.

عزت همچنین از روند دادگاه‌های مصر در آزادسازی بازماندگان مبارک نیز انتقاد کرد و گفت: این اقدام تنها موجب تحریف انقلاب 25 ژانویه به هر طریق و ابزار ممکن و به تصویر کشیدن آن به عنوان یک توطئه خواهد شد، به ویژه آنکه همزمان با این اقدامات شاهد ظلم و ستمی هستیم که بر رهبران انقلاب می‌شود. 

وی ادامه داد: هم اکنون شاهد انقلاب علیه انقلاب مصر هستیم که در بازگشت بازماندگان رژیم سابق به عرصه و شدیدتر شدن قبضه امنیتی دولت و سیاست‌های اقتصادی نادرست و جانبداری دولت از سرمایه‌داران و افزایش دامنه فقر و محدودتر شدن دامنه آزادی‌ها نمود پیدا می‌کند و این مشابه اقداماتی است که حسنی مبارک در دوره حاکمیت خود بر مصر آنها را به اجرا می‌گذاشت.

عزت تاکید کرد: اگر این روال ادامه یابد، بی‌تردید کشور به سمت شرایطی بدتر و اسفبارتر از دوره مبارک سوق خواهد یافت و موجب ناامیدی بیش از پیش مردم مصر به ویژه حامیان و طرفداران «عبد الفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول