اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

صلاح زواوی: نابودی اسرائیل آغاز شده/هدف داعش تخریب وجهه اسلام است

سفیر فلسطین در تهران با بیان اینکه نابودی اسرائیل آغاز شده، هدف گروهک تروریستی داعش در عراق را تخریب وجهه اسلام عنوان کرد.

صلاح زواوی: نابودی اسرائیل آغاز شده/هدف داعش تخریب وجهه اسلام است

به گزارش خبرنگار سیاست‌ خارجی خبرگزاری فارس، صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران امروز (سه‌شنبه)‌ در نشست انجمن‌های دوستی ایران و سایر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی مردم ‌نهاد در حمایت از مردم غزه با عنوان هفته مهربانی با غزه که در فرهنگسرای حضرت امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، رابطه بین فلسطین و جمهوری اسلامی ایران را بسیار عمیق خواند. 

سفیر فلسطین با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی، رژیم جعلی را برای خلاصی از دست آن در فلسطین ایجاد کرده‌اند و مدرن‌ترین سلاح‌ها را در اختیار آن قرار می‌دهند و به دنبال ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات هستند، خاطرنشان کرد: نابودی اسرائیل شروع شده و نسل جدید ایران حتماً شاهد پیروزی ما بر اسرائیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند پرچم‌های ایرانی از خراسان به قدس شریف صادر خواهد شد و این امر به زودی محقق می‌شود.

زواوی گفت: برای نابودی اسرائیل راه خود را آغاز کرده‌ایم تا فلسطین آزاد شود.

وی با اشاره به تحولات عراق و اقدامات گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: برنامه داعش برای تخریب وجهه اسلام است و هیچ ربطی به اسلام و ایجاد دینی جدید ندارد و آنها قدم به قدم به تخریب اسلام روی آورده‌اند.

زواوی خاطرنشان کرد: هیچ وقت بین شیعه و سنی اختلافی وجود ندارد و هدف ما یکی است، ولی کشورهای غربی و آمریکا تلاش می‌کنند تا از تعارضات داخلی ملت‌های مسلمان سوء استفاده کنند.

سفیر فلسطین در تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید بر اتحاد جوامع اسلامی زیر پرچم اسلام و قرآن و کنار گذاشتن اختلافات، اظهار داشت: کشورهای غربی و آمریکا برای تجزیه 20 کشور اسلامی تلاش می‌کنند که تلاش برای تجزیه عراق و سوریه در این زمینه مشهود است.

وی ادامه داد: آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی می‌گویند مشکل ما با ایران در زمینه برنامه هسته‌ای است، ولی این یک دروغ محض است، زیرا مشکل اصلی آنها با ایران به دلیل حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین است و آنها دنبال این هستند که ملت ایران، فلسطین را فراموش کند.

زواوی گفت: باید دست به دست هم برای آزادی فلسطین و اهداف اسلام و آرمان‌های مؤمنان تلاش کنیم.

زواوی در پایان عنوان کرد: الحمدلله رابطه خوبی بین حزب‌الله، سوریه، ایران، عراق و کل کشورهای اسلامی در راستای آزادی فلسطین وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول