اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیخ سلفی لبنان مدعی شد

جریان «المستقبل» حتی از «اسرائیل» هم خطرناک‌تر است

یکی از شیوخ سلفی تحت پیگرد ارتش لبنان در مواضعی همسو با تروریست‌های تکفیری، بار دیگر «حزب الله» را از صهیونیست‌ها خطرناک‌تر دانست و افزود: «المستقبل» برای ما خطرناک‌تر است زیرا از داخل اهل سنت با ما می‌جنگد.

جریان «المستقبل» حتی از «اسرائیل» هم خطرناک‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «شبکه العالم»، «احمد الاسیر» شیخ سلفی لبنان که از سال گذشته و پس از درگیری‌‌های خونین هوادارانش با ارتش این کشور متواری شده است، در تازه‌ترین مواضع خود که در شبکه اجتماعی «توئیتر» منتشر شده است، حزب الله را خطرناک دانست و مدعی شد: این حزب از داخل اسلام با ما می‌جنگند ولی جریان «المستقبل» (به ریاست سعد حریری) از این دو (حزب الله و رژیم صهیونیستی) برای ما خطرناک‌تر است زیرا از داخل اهل سنت با ما می‌جنگد.

عناصر احمد الاسیر سال قبل با نیروهای ارتش لبنان در جنوب این کشور درگیر شده و 20 نفر از نیروهای ارتش را به قتل رساندند. در پی این جنایت، نیروهای ارتش لبنان در عملیاتی 48 ساعته 60 نفر از عناصر مسلح وابسته به گروهک این شیخ سلفی را که تبعه کشورهای بیگانه بودند، دستگیر کردند.

دادستان نظامی لبنان، دستور پیگرد احمد الاسیر و 123 نفر از هوادارانش از جمله برادر وی و «فضل شاکر» خواننده سابق لبنانی به دلیل حضور در درگیری‌های «صیدا» را صادر کرده است.

گروه‌های تروریستی در منطقه که از سوی غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شوند، رژیم صهیونیستی را دشمن خود نمی‌دانند و حتی هیچ‌گاه موضعی علیه این رژیم اتخاذ نکرده‌اند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول