اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بدون تمدید ساعات رأی‌گیری

پایان انتخابات ترکیه در میان اقبال نه چندان پررنگ/ اعلام نتیجه تا ساعاتی دیگر

اولین انتخابات ریاست جمهوری ترکیه که با رأی مستقیم مردم برگزار شد، ساعت ۱۷ به وقت محلی به پایان رسید اما اقبال مردمی چندان پررنگ نبود. نتیجه اولیه تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود.

پایان انتخابات ترکیه در میان اقبال نه چندان پررنگ/ اعلام نتیجه تا ساعاتی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات ریاست جمهوری ترکیه امروز یکشنبه برگزار شد و سه نامزد آن و سران ترکیه به همراه بخشی از مردمی که شرایط شرکت در انتخابات را داشتند در آن شرکت کردند.

بنا بر گزارش پایگاه خبری اسکای نیوز، بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری روند شمارش آراء آغاز شد و تا ساعاتی دیگر، نتیجه اولیه آن اعلام خواهد شد.

حدود 53 میلیون نفر می‌توانستند در این انتخابات شرکت کنند اما به نظر می‌رسد که اقبال مردمی به این انتخابات چندان پررنگ نبود. اخذ رأی نیز که به گفته خبرگزاری آناتولی قرار بود تا 18 عصر باشد، تا 17 به پایان رسید.

پایگاه خبری شبکه الجزیره نیز اقبال مردمی را نه چندان پررنگ ارزیابی کرد و در خصوص مشارکت مردمی نوشت که مراکز انتخاباتی در اقصی نقاط ترکیه و در طول روز شاهد اقبال متوسط مردم برای رأی دهی بود. انتخاباتی که در نوع خود برای مردم ترکیه تازگی داشت. 53 میلیون نفر می‌توانستند در 165 هزار مرکز رأی دهی اقدام به رأی دادن کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول