اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ رهبر انقلاب: تعامل با همه دنیا به استثنای رژیم‌صهیونیستی و آمریکا/ توضیحات رئیس‌جمهور درباره جمله جنجالی/ نظر کلینتون درباره حق غنی‌سازی ایران/ انتقاد صریح خادم از سرخابی‌ها اظهارات شمخانی درخصوص وضعیت عراق، ناسالم شدن دوباره هوای تهران، واکنش‌ کنگره به حملات آمریکا به داعش و برکناری فرمانده اسرائیلی از مهم‌ترین خبرهای امروز هستند.
۱۳۹۳-۵-۲۲ ۱۷:۰۱ http://fna.ir/
0

رهبر معظم انقلاب در دیدار سفرا و مسئولان دستگاه دیپلماسی: ضرورت دیپلماسی فعال و هوشمند در دوران بسیار مهم گذر به نظم جدید جهانی/ تعامل با همه دنیا به استثنای رژیم صهیونیستی و آمریکا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با سفرای ایران در خارج گفتند: اگر در مقطع فعلی دستگاه دیپلماسی بتواند حضور فعال، هوشمندانه داشته باشد، جایگاه ایران در چندین ده سال آینده و در نظم جدید جهانی به عنوان جایگاهی برجسته تثبیت می‌شود.

رهبر انقلاب به افزایش نفرت ملت‌ها از امریکا بخاطر هم دستی با جنایات صهیونیست‌ها در غزه اشاره کردند و افزودند: هیچ کس در دنیا نیست که امریکایی‌ها را از مشارکت با جنایات و نسل کشی رژیم «غاصب، گرگ‌صفت، قاتل، کافر و ظالم صهیونیست» در غزه مبرا بداند، بنابراین امریکایی‌ها اکنون در موضع ضعف بیشتری قرار دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رویدادهای چندین سال اخیر در منطقه را نشان‌دهنده واقعیت یاد شده خواندند و خاطرنشان کردند: قدرت‌هایی تلاش کردند با زور و اسلحه منافع خود را تأمین کنند که ناکام ماندند اما کسانی با ظرافت، هوشمندی و تحرک توانستند منافع خود را بخوبی تأمین کنند.

در این دیدار پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با بیان گزارشی از همایش سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، هدف از برگزاری این همایش را تبادل نظر و هم‌فکری، تنظیم سیاست خارجی بر اساس اسناد بالادستی و بهره‌جویی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اعلام کرد.

• شمخانی در جلسه غیرعلنی مجلس: تمکین گروه‌های سیاسی عراق از قانون اساسی و گام برداشتن در مسیر وحدت تنها گزینه موجود در مسیر حفظ آرامش است

دبیر شورای عالی امنیت ملی، تمکین گروه‌های سیاسی عراق از قانون اساسی و گام برداشتن در مسیر وحدت و انسجام ملی را تنها گزینه موجود در مسیر حفظ آرامش و استقرار سازوکارهای سیاسی و اجرایی جدید بر اساس نتایج انتخابات دانست.همچنین امیرعبداللهیان،معاون عربی وآفریقایی وزارت خارجه ایران گفت: امیدواریم العبادی در اسرع وقت نسبت به معرفی هیأت وزیران به مجلس عراق و تشکیل دولت اقدام کند

روحانی: کلمه‌ای که در وزارت خارجه بیان کردم مقابل «شیردل» بود/ مخاطبینم منتقدین و مخالفین نبودند/ اقلیتی طی 10 ماه گذشته مشغول کارشکنی هستند

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی حواشی بوجود آمده در خصوص سخنان دیروز خود گفت: مخاطب من در جمله و کلمه‌ای که در وزارت امور خارجه بیان کردم نقطه مقابل «شیردل» بود، نه منتقدین و مخالفین، بلکه کسانی بودند که صرفاً به دنبال تخریب و کارشکنی هستند.

سردار نقدی در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت: دادگاه فساد اقتصادی باید علنی و برخوردها بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز قوه قضاییه در آزمونی سخت و سرنوشت‌ساز قرار گرفته است و مردم انتظار دارند برخورد با غاصبان بیت‌المال و متعدّیان به اعتبار جمهوری اسلامی، قاطع، بدون ملاحظه اسم و رسم‌ها و شفاف باشد.

برای به نتیجه‌ رسیدن مذاکرات هرگز از حقوق‌مان نمی‌گذریم/ اگر آمریکایی‌ها درست انتخاب می‌کردند، دنیا امروز خیلی بهتر بود

وزیر امور خارجه با بیان اینکه مذاکرات کارزاری دشوار است، گفت: برای به نتیجه رسیدن مذاکرات هرگز از حقوق‌مان نمی‌گذریم.آمریکایی ها به ابوطالبی ویزا نمی دادند.

کلینتون در در یادداشت برای  ویکلی استاندارد: همیشه گفته‌ام که ایران حق غنی‌سازی اورانیوم ندارد/ اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند

وزیر خارجه سابق آمریکا در یادداشتی در یک هفته‌نامه آمریکایی تصریح کرد که همیشه‌ گفته‌ام که ایران حق غنی‌سازی اورانیوم را ندارد.

خادم: برخی سرخابی‌ها را شسته و رُفته می‌خواهند/ فکر می‌کردم برخی دوستان 2 هیأت مدیره می‌توانند کمک کنند

یقه فتنه‌گران به خاطر تحریم‌ها گیر است

عضو هیأت رئیسه مجلس، فتنه 88 را دلیل اصلی تصویب تحریم‌ها علیه ایران خواند و گفت: همه این مذاکرات که انجام می‌دهیم و اگر موفق شویم تحریم‌ها را برداریم که فرض، فرض محالی است، به سال 88 برمی‌گردیم. یقه فتنه‌گران به خاطر تحریم‌ها گیر است.

آیت‌الله علم‌الهدی: مذاکره با سرسخت‌ترین دشمنان انقلاب و کشور جای ترس هم دارد/ موافق طرح تکریم بانوان هستم نه تفکیک جنسیتی

دمپسی: داعش تهدیدی علیه آمریکاست/ عملیات نظامی ممکن است ماه‌ها به طول بینجامد

حجاج 300 دلار ارز همراه دریافت می‌کنند

روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با پیگیری‌های این سازمان، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران زائران حج سالجاری 300 دلار ارز همراه دریافت می‌کنند.

نخستین پیامد شکست در جنگ سوم غزه رخ داد/ فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برکنار شد

مالکی: دولت عراق به کار خود ادامه می‌دهد و فقط پس از رأی دادگاه تغییر خواهد کرد

گل‌محمدی: این بازیکنان تیم دایی را جمع می‌کنند/ غیبت صادقیان به نفع ذوب‌آهن است

علی کریمی: آقایان دهان‌تان را ببندید!/ آرای کمیته انضباطی تراکتورسازی در دنیای فوتبال بی‌سابقه است/ اول حرف‌تان را آنالیز کنید و بعد آن را به زبان بیاورید

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران: هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد

ابراهیمی، هافبک استقلال: به سپاهان مدیونم، برای هوادارانش گُل می‌برم/ فردا ببریم اعتماد به نفس می‌گیریم.

واکنش‌ کنگره به حملات آمریکا به داعش؛ «خوب» اما «بسیار دیر»

امروز در بازارها چه خبر؟

هر سکه بهار آزادی امروز 953 هزار تومان خرید فروش شد. همچنین قیمت نیم سکه هم به 478 هزار تومان رسید. ربع سکه هم به بهای 269 هزار تومان روی تابلوها ثبت گردید. همچنین دلار هم امروز در بازارها به بهای 3096 خریداری و 3120 تومان فروخته شد.

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول